کلیه فعالیت‌های مراکز حوزوی، ادارات دولتی، مدارس و دانشگاه‌های قم برای روز شنبه و یکشنبه به صورت غیر حضوری و دورکاری انجام می‌شود.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری شهرکریمه و به نقل از روابط عمومی استانداری قم با استناد به بند ۶ تصویب نامه شماره ۱۷۰۵۵۸/ت ۵۹۹۰۷ ه مورخ ۱۴۰۱/۹/۱۵ هیئت محترم وزیران و مصوبه جلسه اضطراری ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با توجه به برودت هوا بخصوص درشمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز ازاین گاز و برق، کلیه مراکز آموزشی (ستادی و آموزشی) شامل دانشگاه‌ها، مراکز حوزوی و تمامی مقاطع تحصیلی آموزش و پرورش در بخش‌های دولتی و خصوصی در روزهای شنبه  و یکشنبه مورخ ۲۴ و ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ در سطح استان به صورت غیرحضوری بوده و امتحانات آن‌ها نیز لغو می‌گردد.

لازم به ذکر است که امتحانات هماهنگ سراسری مقطع تحصیلی دوازدهم مطابق برنامه از پیش اعلام شده برگزار خواهد شد.

همچنین کلیه ساختمان‌های مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم های گرمایشی تا صبح روز دوشنبه مورخ ۲۶دی ماه جاری هستند.

به اطلاع شهروندان محترم میرساند؛ با توجه به برودت هوا بخصوص در شمال و شمال غرب و شمال شرق کشور و به منظور کاهش مصرف انرژی و پایداری شبکه گاز و بهره مندی همه هموطنان عزیز از انرژی، فعالیت کلیه دستگاه های اجرایی، سازمان‌ها، نهادها، شرکت ها، موسسات و بانک ها به استثناء مراکز امدادی، خدماتی، بهداشتی، درمانی و شعب کشیک اعلام شده بانک ها در روز شنبه مورخ ۲۴ دی‌ماه ۱۴۰۱ در سطح استان بصورت دور کار خواهند بود.

همچنین کلیه دستگاه ها و مراکز یاد شده ملزم به خاموش نگهداشتن سیستم های گرمایشی طی مدت یاد شده تا ساعت ۹ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۲۵ می باشند.

در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مردم عزیز استان و صنعت گران و تولیدکنندگان واصناف و کسبه و بازاریان استان خواهشمندیم برای همراهی با سایر هموطنان در مصرف گاز صرفه جویی نمایند.

انتهای پیام/