[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مجمع هم افزایی جوان انقلابی قم در بیانیه ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات اعلام کرد: با مطالبه گری حقوق مردم، افتخار خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم، این اعتماد را جبران خواهد نمود. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم لا یسْتَوِی الْقاعِدُونَ […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مجمع هم افزایی جوان انقلابی قم در بیانیه ضمن تقدیر از مشارکت مردم در انتخابات اعلام کرد: با مطالبه گری حقوق مردم، افتخار خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم، این اعتماد را جبران خواهد نمود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

لا یسْتَوِی الْقاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیرُ أُولِی الضَّرَرِ وَ الْمُجاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللهِ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ فَضَّلَ الله الْمُجاهِدِینَ بِأَمْوالِهِمْ وَ أَنْفُسِهِمْ عَلَی الْقاعِدِینَ دَرَجَهً وَ کلاًّ وَعَدَ الله الْحُسْنی وَ فَضَّلَ الله الْمُجاهِدِینَ عَلَی الْقاعِدِینَ أَجْراً عَظِیماً سوره مبارکه نساء. آیه ۹۵

(مؤمنان خانه‌نشین که زیان‌دیده نیستند با آن مجاهدانی که با مال و جان خود، در راه خدا جهاد می‌کنند یکسان نمی‌باشند. خداوند کسانی را که با مال و جان خود جهاد می‌کنند، به درجه‌ای بر خانه‌نشینان مزیت بخشیده و همه را خدا وعده نیکو داده و مجاهدان را بر خانه‌نشینان به پاداشی بزرگ، برتری بخشیده است.)

رحمت و درود بیکران الهی بر بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که مردم سالاری دینی و جمهوری اسلامی را برای مردم ایران به ارمغان آورد و آنان را در رقم زدن سرنوشت خود سهیم ساخت.

بار دیگر مردم فهیم و شریف قم در کنار ملت غیور ایران اسلامی، در امتحانی دیگر، سربلند شده و در لبیک گویی به ندای رهبر فرزانه و سکاندار کشتی نظام مقدس ایران اسلامی خوش درخشیدند.

آفرین به تک تک قدم‌هایی که با یاد سردار دل‌ها سلیمانی عزیز، آمدند و حماسه‌ای دیگر آفریدند و با انتخاب رئیس جمهوری آشنا به درد مردم، قدم اول در تحقق دولتی خدمتگزار را مستحکم برداشتند.

اکنون با پایان یافتن انتخابات، مجمع هم افزایی جوانان انقلابی، از اعتماد بالای مردم قم به نامزدهای معرفی شده از سوی این مجمع، که سبب حضور ۶ نفر از آنان یعنی آقایان حاج حسن مالکی‌نژاد، حجت الاسلام مرتضی استقامت، دکتر مصطفی ملائی، دکتر سید مجتبی سبحانی ثابت، مهندس محمود مسگری و سرکار خانم مهندس معصومه آمره، در ششمین دوره شورای اسلامی شهر مقدس قم گردید، در محضر خدای متعال و پیشگاه قدسی حضرت ولی عصر عجل‌الله تعالی فرجه مراتب تشکر و قدردانی خود را عرضه داشته و با مطالبه گری حقوق مردم، افتخار خدمت صادقانه و رفع مشکلات مردم، این اعتماد را جبران خواهد نمود. انشاالله

قطعاً شفافیت، عدالت در ارائه خدمات و امکانات، برنامه محوری، عدم دخالت سیاسیون و احزاب در مدیریت داخلی شورا، وحدت بین منتخبین، در این دوره مدیریتی شورای شهر توسط همه منتخبین، در راستای تحقق انتظارات رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای مدظله العالی از مدیریت شهر قم و رفع مشکلات مردم، صورت گرفته و روزهای خدمت به مردم، حول محور آبادانی شهر، به عنوان افتخاری ماندگار برای خدمتگزاران رقم خواهد خورد.

بر همین اساس مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی در روزهای پیش رو، مانند روزهای انتخابات که به صورت کاملاً شفاف روند چگونگی ارائه لیست انتخاباتی خود را بیان نموده بود، هزینه‌های امور جاری و تبلیغات انتخاباتی خود را به صورت رسمی اعلام خواهد نمود.

در پایان ضمن عرض تبریک به همه منتخبین، از همه گروه‌ها، تشکل‌ها و افرادی که با حمایت خود ما را یاری نمودند و همچنین از همه برگزارکنندگان انتخابات سال ۱۴۰۰، عوامل اجرایی و نظارت، نیروهای خدماتی و پشتیبانی، نیروهای نظامی و انتظامی و …، تشکر و قدردانی ویژه نموده و توفیقات روز افزون خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، خاصه مقام معظم رهبری مدظله العالی را از خداوند منان خواستاریم.

مجمع هم‌افزایی جوانان انقلابی

[ad_2]