به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قزوین، بتول نظری‌پور، مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین دیروز، ۱۰ مهرماه در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین اظهار کرد: حضور بانوان در به ثمر رسیدن و جابه جایی نهضت عاشورا بی‌بدیل هست.مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین […]

 اعزام بانوان مبلغ قزوینی به مراسم اربعین

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از قزوین، بتول نظری‌پور، مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین دیروز، ۱۰ مهرماه در جلسه کمیته فرهنگی ستاد اربعین حسینی استان قزوین اظهار کرد: حضور بانوان در به ثمر رسیدن و جابه جایی نهضت عاشورا بی‌بدیل هست.
مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین افزود: نقش بانوان در برتری انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی بسیار چشمگیر و غیرقابل‌انکار هست. بانوان امروز هم در همه عرصه‌های متفاوت این نظام برآمده از خون شهدا نقش چشمگیری دارند.

نظری‌پور به تشکیل کمیته بانوان ستاد اربعین حسینی در قزوین گفته بود: این کمیته سال کنونی تشکیل‌شده و تا امروز نشست ها مختلفی با مسئولین حوزه علمیه خواهران، سازمان بسیج طلاب و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و در ارتباط با نحوه اعزام بانوان مبلغ به این مراسم برنامه‌های خوبی طراحی‌ شده هست.
مسئول امور بانوان ستاد اربعین حسینی استان قزوین تصریح نمود: حوزه علمیه خواهران در هر شهری از حجم بالایی بهره مند هست که از این حجم با ارزش نیز سال کنونی در مراسم اربعین حسینی استفاده خواهیم کرد.
نظری‌پور گفته بود: با سازگاری مسئولین موکب‌های حوزه علمیه قزوین و با مشارکت بنیاد حجاب و عفاف، نمایشگاهی نیز در همین زمینه در کربلای معلی خواهیم داشت.

انتهای پیام