×
×

اعزام ۲۳۰ داوطلب بسیجی برای خدمت در مراکز درمانی کرونایی قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 35636
  • [ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، ظهر سه شنبه، مهدی کبیری پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، اقدامات مستمری چون همکاری با معاونت بهداشت در بحث پایش واحدهای صنفی، آموزش و غربالگری عمومی و اصناف، سپاه استان داشته است گفت: در ایام عزاداری محرم، نظارت بر هیئت‌ها نیز […]

    اعزام ۲۳۰ داوطلب بسیجی برای خدمت در مراکز درمانی کرونایی قم – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    به گزارش خبرنگار شهرکریمه، ظهر سه شنبه، مهدی کبیری پور در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، اقدامات مستمری چون همکاری با معاونت بهداشت در بحث پایش واحدهای صنفی، آموزش و غربالگری عمومی و اصناف، سپاه استان داشته است گفت: در ایام عزاداری محرم، نظارت بر هیئت‌ها نیز به کمک مدیران محلات و بسیجیان صورت گرفت.

    معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) استان با اشاره به اینکه در بسیج دانشجویی استان روزانه ۱۰۰ هزار ماسک تولید و به بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها ارسال می‌کند گفت: این اقدامات باعث شده کمبود ماسک یا بازار سیاه ماسک در استان شکل نگیرد و در آینده نیز استمرار دارد.

    وی افزود: در حال حاضر و به دلیل عدم نیاز انبوه، تولید گان حفاظتی، متوقف است و در صورت نیاز، خط تولید آن مجدداً راه‌اندازی می‌گردد.

    سرهنگ کبیری پور با اشاره به تفاهم با دانشگاه علوم پزشکی برای استفاده از بیمارستان سپاه، یا استقرار بیمارستان صحرایی و در همچنین نقاهتگاه، گفت: با قرمز شدن شرایط کرونایی در دو مرحله ۲۳۰ داوطلب بسیجی که بیشتر آنها از طلاب بودند برای کمک به کادر درمان به بیمارستان‌ها اعزام کرده‌ایم.

    وی افزود: بعضی از بسیجیان حاضر در مراکز درمانی، دوره قبل نیز بوده و آموزش لازم را دیده‌اند و نیروهای جدید، طی آموزش فشرده، به کمک پرستاران و خدمه بیمارستان‌ها اعزام و یا به عنوان همراه بیمار با مراقبت و جابجایی و رفع سایر نیازهای آنان، جهت پیشگیری از سرایت بیماری در خانواده‌ها اعزام کردیم.

    معاون هماهنگ کننده سپاه قم با اشاره به استمرار تهیه سبد کالا، توسط پایگاه‌ها و ذبح بیش از ۶۰۰ قربانی و توزیع گوشت بین نیازمندان و تعمیر لوازم خانگی ۲۲۰ خانوار محروم گفت: در مرحله آخر رزمایش مواسات بسیج بیش از پنج هزار بسته معیشتی در روزهای پایانی ماه صفر توزیع خواهیم کرد.

    [ad_2]

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.