×
×

معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم خبر داد
افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح امام علی و عماریاسر تا دو ماه آینده

  • کد نوشته: 2661
  • معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح امام علی و عماریاسر حداکثر تا دو ماه آینده خبر داد. علیرضا قاری قرآن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع کمربندی امام علی و عماریاسر اظهار کرد: ما سعی داریم در همین ماه مسیر […]

    افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح امام علی و عماریاسر تا دو ماه آینده
  • معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم از افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح امام علی و عماریاسر حداکثر تا دو ماه آینده خبر داد.

    علیرضا قاری قرآن امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به وضعیت پروژه تقاطع کمربندی امام علی و عماریاسر اظهار کرد: ما سعی داریم در همین ماه مسیر اصلی را تغییر جهت داده و امتداد محور امام علی را روز پل منتقل خواهیم کرد.

    وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های سازه‌ای مرتبط با پروژه تمام شده است، گفت: بتن ریزی و تمام اقدامات سازه‌ای پل تمام شده و در حال انجام امور نازک‌کاری هستند تا سطح پل برای پخش آسفالت آماده شود.

    معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهرداری قم بیان کرد: اگر بارندگی و تغییرات جوی طی روزهای آینده نداشته باشیم اواخر هفته آینده آسفالت محور اصلی را انجام خواهیم داد و لوپ‌های پشتی هم تکمیل خواهد شد.

    وی گفت: با آماده شدن پل، ترافیک را منتقل خواهیم کرد و بخشی از عملیات باقیمانده را تکمیل کرده و پروژه را به طور کامل در اختیار مردم قرار خواهیم داد.

    قاری قرآن با تاکید بر اینکه تکمیل کامل پروژه نیازمند یک ماه زمان است، افزود: پروژه در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد امید داریم کمتر از دو ماه آینده به طور کامل پروژه را در اختیار مردم قرار دهیم.

    پروژه تقاطع کمربندی امام علی و عماریاسر از اواخر سال گذشته آغاز شده و با اجرای آن مسیر کمربندی امام علی به صورت روگذر و مسیر خروجی بلوار عماریاسر در سطح خواهد بود.

    شرکت آبادراهان پارس عملیات اجرایی این پروژه را انجام داده و اعتبار اختصاص گرفته به آن ۳۵۰ میلیارد ریال است.

    مسیر اصلی پل روگذر هزار و ۹۰۰ متر بوده و مسیر عبوری بلوار عماریاسر به طول ۹۰۰ متر اجرایی شده است که با اجرای آن گشایشی در عبور و مرور محدوده بلوار عماریاسر و خیابان ۱۹ دی خواهد شد.

    همچنین با افتتاح این مسیر بلوار عماریاسر از بن بست خارج شده و مسیر مستقیم از مرکز شهر به سمت میدان ۷۲ تن و تهران باز خواهد شد.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.