[ad_1] محمدجواد ترابیان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای امروز قم صاف در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد نسبتاً شدید موقتی است. وی گفت: هوای این استان در روز یکشنبه نیز کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و […]

[ad_1]

محمدجواد ترابیان در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: هوای امروز قم صاف در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و در ارتفاعات همراه با بارش پراکنده باران و وزش باد نسبتاً شدید موقتی است.

وی گفت: هوای این استان در روز یکشنبه نیز کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

کارشناس هواشناسی استان قم افزود: هوای قم در روز دوشنبه کمی ابری در برخی ساعات همراه با افزایش ابر و رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید خواهد بود.

وی گفت: حداقل دمای هوای امروز قم ۲۰ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۸ درجه، حداقل دمای هوای قم در روز یکشنبه ۲۱ درجه و حداکثر ۳۸ درجه و حداقل دمای هوای این استان در روز دوشنبه ۲۲ درجه و حداکثر دمای هوا ۳۸ درجه پیش بینی می‌شود.

ترابیان اظهار: داشت سرعت وزش باد امروز بین ۳۵ تا ۵۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی، فردا یکشنبه بین ۴۰ تا ۵۵ کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی و دوشنبه بین ۴۵ تا ۶۰ کیلومتر بر ساعت با جهت شرقی است.

[ad_2]