معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: تجربه ثابت کرده که اقدامات عجولانه و بدون نظرات کارشناسی در حوزه اقتصاد نتیجه‌ای منفی خواهد داشت.

به گزارش سرویس اقتصادی پایگاه خبری شهرکریمه، محسن امیدیان عصر روز گذشته در نشست هم‌اندیشی هیئت اندیشه‌ورز فعالان اقتصادی که در سالن جلسات امام علی(ع) استانداری قم برگزار شد، طی سخنانی بیان کرد: همانطور که مستحضر هستید رهبر انقلاب مانند سال‌های گذشته بار دیگر شعار سال را مرتبط با حوزه اقتصاد انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: این بدین معناست که خط مشی و راه ما در سال ۱۴۰۲ مشخص است و همه دستگاه‌ها می‌بایست برنامه‌های خود را متناسب با این شعار طراحی و عملیاتی کنند. مسئله اقتصاد امروز تبدیل به یکی از مهم‌ترین مسائل کشور شده است که باید با همفکری و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز توسعه و بهبود اقتصاد را در سطح استانی و سپس در سطح کلان مورد بررسی قرار داد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم تصریح کرد: رویه ما این است که هیئت‌های اندیشه‌ورز در زمینه های مختلف پس از برگزاری جلسات یک بسته پیشنهادی پخته و منطقی را به ما ارائه دهند سپس ما این بسته را به هیئت دولت ارجاع دهیم و مطالبه‌گری‌های لازم را در سطح کلان دنبال کنیم.

وی افزود: تجربه به ما ثابت کرده است که اقدامات بدون کارشناسی و عجولانه در حوزه اقتصاد به جای اینکه تاثیر مثبت در جامعه داشته باشد نتیجه‌ای منفی خواهد داشت.

در ادامه این جلسه اعضای هیئت اندیشه ورز امور اقتصادی استان قم به بحث و تبادل پرداختند و هریک در زمینه تحقق شعار سال پیشنهاداتی را ارائه دادند.

انتهای پیام/