×
×

اقدامات کینه‌توزانه نشانه عجز و استیصال دشمن است

  • کد نوشته: 182030
  • فرمانده سپاه استان قم در محکومیت حادثه تروریستی در حرم شیراز تاکید کرد: این شرارت‌ها و اقدامات کور و کینه توزانه در به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع، نشانه عجز و ناتوانی و استیصال دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی است.
    اقدامات کینه‌توزانه نشانه عجز و استیصال دشمن است
  • [ad_1]

    اقدامات کینه‌توزانه دشمن نشان از عجز و استیصال دشمنان انقلاب است

    به گزارش شهرکریمه از قم، پیام سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم به دنبال محکومیت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ(ع) به شرح زیر است: 

    بسم الله الرحمن الرحیم
    وَ سَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُون

    دشمنان قسم خورده اسلام عزیز، در جنایتی خونبار با هتک حریم مطهر و مقدس حضرت احمد بن موسی (علیهما السلام) جمعی از زائران و ارادتمندان آن حریم قدسی را مظلومانه شهید و مجروح کردند.

    این اقدام ناجوانمردانه در ادامه‌ی طراحی‌های اخیر دشمنان ملت ایران برای سوریه‌سازی و نا‌امن‌سازی کشور و در راستای جنگ ترکیبی محور غربی، عبری و سعودی و در راس آن آمریکای جنایتکار است و باید به این مهم توجه داشت که آشوب‌ها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و حرمت شکنی‌های اخیر، امروز کار را به جایی رسانده است که دشمن با جسارت و وقاحت تمام به حرم اهل بیت (علیهم السلام) حمله و جمعی از هموطنان عزیزمان را ناجوانمردانه ترور می‌کند.

    سپاه همیشه پیروز امام علی بن ابی طالب (ع) این جنایت تکفیری را محکوم کرده و باعرض تسلیت به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، مراجع عظام تقلید (دامت برکاتهم) و مردم شریف ایران اسلامی و خانواده‌ی معظم این شهداء اعلام می‌دارد:

    این شرارت‌ها و اقدامات کور و کینه توزانه در به شهادت رساندن مردم بی‌دفاع، نشانه عجز و ناتوانی و استیصال دشمنان انقلاب شکوهمند اسلامی است. ملت بصیر و صبور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با شناخت توطئه‌های پیچیده دشمنان، همیشه خنثی کننده توطئه‌ها و نقشه‌های آنان بوده‌اند و این حوادث، عزم راسخ و استحکام پولادین ملت ایران را متزلزل نخواهد کرد.

    این فاجعه دلخراش اتمام حجتی است با همه کسانی که در چند هفته گذشته با ایجاد ناآرامی و اغتشاش زمینه‌های لازم را برای توطئه‌های دشمنان قسم خورده فراهم نمودند.

    از درگاه خداوند قادر متعال برای شهدای این جنایت، علو درجات و برای مجروحین شفای عاجل، مسئلت داریم و از مسؤولین قضایی و امنیتی خواستاریم عاملان این جنایت را به سزای اعمال ننگینشان برسانند.

    فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) قم
    سرتیپ دوم پاسدار محمدرضا موحد

    [ad_2]

    منبع

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید