عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حمله موشکی ایران به تروریست‌های تکفیری در دنیا مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: بسیاری از ملت‌های آزاد دنیا از اقدام به موقع سپاه پاسداران تجلیل کردند.

آیت‌الله علی اسلامی در گفت‌وگو با شهر کریمه، با اشاره به حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مواضع داعش در دیرالزور سوریه‌ اظهار داشت: عملیاتی که سپاه پاسداران علیه داعشی‌ها انجام داد در تاریخ و یاد و خاطره ملت مجاهد کشور ایران خواهد ماند.

وی بابیان اینکه اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌نوعی یک شلیک بود اما دارای ده‌ها پیام بود، افزود: اقدام سپاه علیه تروریست‌های تکفیری به‌نوعی حاوی پیام‌های متعددی برای دشمنان بود، همچنین اینکه دشمن با این اقدام دیگر به فکر حمله به مردم بی گناه نمی‌افتد.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: از جمله پیام‌های دیگری که دشمن با حمله موشکی سپاه پاسداران به خود را دریافت کرد این بود که دیگر دشمن فکر تجاوز به مراکز مذهبی و سیاسی مانند حرم امام خمینی(ره) و مجلس شورای اسلامی را نکند.

وی با اشاره به اینکه حمله موشکی ایران به تروریست‌های تکفیری در دنیا مورد استقبال قرار گرفته است، تصریح کرد: بسیاری از ملت‌های آزاد دنیا از اقدام به موقع سپاه پاسداران تجلیل کردند.

آیت الله اسلامی بابیان اینکه آمریکا هیچ حقی ندارد در خاورمیانه مردم را به جان یکدیگر بیندازد، تاکید کرد: اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بسیار بجا و به موقع بود یا به‌نوعی دیگر یک سیلی محکم به دشمن بود.