×
×

امام جمعه شهر قم: ترامپ بداند ملت ایران با اتحاد و انسجام در مقابل آمریکا ایستادگی می کند

  • کد نوشته: 12258
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم، وی با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان در دین اسلام اضافه کرد: تربیت عمل فیزیکی نیست لکن دارای خیز و امتداد هست و اگر آدم فرزند خوب تربیت کند با همان شیوه فرزند وی هم فرزندان خوبی تربیت می‌کند. امام جمعه شهر […]

    امام جمعه شهر قم: ترامپ بداند ملت ایران با اتحاد و انسجام در مقابل آمریکا ایستادگی می کند
  • به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهر قم،

    وی با اشاره به اهمیت تربیت فرزندان در دین اسلام اضافه کرد: تربیت عمل فیزیکی نیست لکن دارای خیز و امتداد هست و اگر آدم فرزند خوب تربیت کند با همان شیوه فرزند وی هم فرزندان خوبی تربیت می‌کند.

    امام جمعه شهر قم با بیان اینکه رساله حقوق امام سجاد(ع) از متون و منشورهای با اهمیت اسلام شمرده می‌شود ادامه داد: این رساله دینی بسیار جامع هست که به دست مبارک امام سجاد(ع) نوشته شده و در آن ۵۰ حق از رابطه آدم با خدا نوشته شده هست و منشوری دینی و اخلاقی شمرده می‌شود.

    استاد حوزه علمیه عنوان نمود: آدم پیش خداوند مسئول هست که فرزندان خود را به خوبی تربیت کند و نسبت به رشد اخلاقی و معنوی و اعتقادی تأکید داشته باشد.

    اعرافی با اشاره به حضور میلیونی زوار در مراسم اربعین حسینی اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که به ملت ما توفیق داد تا حضور پرشوری در این مراسم داشته باشند، راهپیمایی اربعین تجسم همه ارزش‌های الهی هست و این راهپیمایی موتور متحرک امت برای اتحاد در مقابل دشمن هست.

    امام جمعه شهر قم تصریح نمود: از دولتمردان ایران و عراق و افرادی که قدرت دارند انتظار می‌رود که هر سال زمینه این حضور را فراهم کرده و کمک‌ها افزایش پیدا کرده و موانع برطرف گردد، ۲ میلیون از مردم ایران با مشکلات اقتصادی در این راهپیمایی حضور پیدا نمودند و اگر تسهیلات شایسته ای عرضه گردد حضور زوار افزایش پیدا می‌کند.

    استاد حوزه علمیه با اشاره به میزبانی قرارگاه مردمی اربعین شهر قم از زوار اربعین عنوان نمود: قرارگاه مردمی اربعین استان در مصلی اقدام بسیار شایسته ای انجام داد و ده‌ها هزار نفر از زوار اربعین حسینی را پذیرایی کرد و ساکن کردن داد که این اقدام بسیار شایسته و مورد تقدیر هست.

    وی با اشاره به فرا رسیدن ۱۳ آبان ماه اضافه کرد: ۱۳ آبان ماه روز بسیار بزرگ و مهمی هست که از یک سو قیام امام خمینی(ره) بر علیه کاپیتولاسیون هست و امام راحل در این روز تبعید گردیدند و علاوه بر این در این روز بزرگ لانه جاسوسی تسخیر گردید.

    امام جمعه شهر قم تصریح نمود: ترامپ گفته هست که روز ۱۳ آبان ماه تحریم‌های تازه ای اعمال می‌کند و صادر کردن نفت را قطع می‌کند، ۴۰ سال هست که در تحریم هستیم و در این سال‌ها با پای خود حرکت کردیم و این تاریخ‌گذاری‌ها برای تحریم از این حیث هست که مردم را منتظر بگذارند.

    مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفته بود: آمریکا همه کارهای بر علیه ایران را تاحالا انجام داده هست و بعد از این هم این فشارها وجود دارد، بعد از ۱۳ آبان ماه تاریخ دیگری برای تحریم‌ها می‌گذارند و دولت نباید به وعده‌های دشمن دل ببندد لکن کمر همت ببندد و با فرهنگ‌ریزی جامع اقتصاد مقاومتی را موردنظر قرار دهد.

    استاد حوزه علمیه عنوان نمود: ترامپ می‌گوید بعد از خارج شدن آمریکا از برجام ایران ضعیف شده و ملت از نظام جدا گردیده هست که سخن بی‌ارزشی هست، ترامپ بداند ملت ایران با تکیه به قدرت الهی، نیروی درونی خود، وحدت، انسجام و همبستگی کامل در مقابل توطئه‌های آمریکا ایستادگی کرده و شعار فوت بر آمریکا را فراموش نمی‌کند.

    اعرافی اظهار کرد: شعار فوت بر آمریکای ملت ایران یعنی اتحاد ملت‌های اسلامی و این شعار تا وقتی که آمریکا در برخورد با ایران به این شیوه مشی کند به فضل الهی قطع نمی‌شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.