امام جمعه قنوات گفت: باید اتاق فکری برای مناسبت‌های مختلف راه‌اندازی شود و از ماه‌ها پیش برای مناسبت‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد. حجت‌الاسلام علی عادل‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه در طول سال باید برای مناسبت‌های […]

امام جمعه قنوات گفت: باید اتاق فکری برای مناسبت‌های مختلف راه‌اندازی شود و از ماه‌ها پیش برای مناسبت‌ها برنامه‌ریزی صورت گیرد.

حجت‌الاسلام علی عادل‌پور ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهیدان رجایی و با هنر که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، با بیان اینکه در طول سال باید برای مناسبت‌های مختلف مدبرانه فکر کرد، اظهار کرد: امروز دشمن با تمام قوا به کشتار مسلمانان می‌پردازد، بنابراین باید برای اثبات حقانیت خود در میدان حاضر شویم.

امام جمعه قنوات خاطرنشان کرد: این امر به تدبیر و اتاق فکر نیاز دارد و باید از ماه‌های گذشته برای مناسبت‌ها برنامه‌ریزی شود.

حجت‌الاسلام صمصام‌الدین قوامی، امام جمعه پردیسان نیز در این جلسه با بیان اینکه در چنین شرایطی به جهاد کبیر نیاز داریم و باید مراقب باشیم در زمین دشمن بازی نکنیم، گفت: باید مهندسی نیروها انجام شود و مسائل مورد نیاز در جهاد کبیر شناسایی شود، ائمه جمعه می‌توانند در خطبه‌های خود به این مسائل اشاره داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسینعلی دهقانی امام جمعه جعفریه هم در این جلسه با اشاره به توطئه‌های دشمنان گفت: امروز آمریکا نسخه‌ای طراحی کرده و رژیم صهیونیستی را به عنوان مجری معرفی کرده تا گروهک‌های منافقان را زنده کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروز عربستان در یمن، عراق و سوریه ناکام مانده و این امر را به دلیل حمایت جمهوری اسلامی می‌داند، بنابراین علیه نظام به توطئه‌چینی می‌پردازد.