×
×

آیت‌الله سعیدی:
امروز توطئه اصلی دشمنان، فشار اقتصادی به توده‌های مردم است

  • کد نوشته: 90412
  • امام جمعه قم تصریح کرد: امروز توطئه‌ی اصلی دشمنان، فشار اقتصادی به توده‌های مردم برای خسته و ناامید کردن آنهاست؛ همه دستگاه‌های حاکمیتی و مسئولان باید برای خنثی کردن این توطئه دشمن تلاش بی‌وقفه کنند‌.

    امروز توطئه اصلی دشمنان، فشار اقتصادی به توده‌های مردم است
  • به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه قم که در مصلی قدس برگزار شد، ضمن توصیه مردم به رعایت تقوای الهی گفت: اکنون شیطانی که در ماه رمضان در غل و زنجیر بود، آزاد شده و دزد سرمایه تقوا است که باید متوجه این موضوع باشیم.

     

    وی با بیان اینکه همیشه در کنار جریان حق، جریان نفاق به طور پیچیده و خطرناک وجود داشته، ابراز کرد: به همین خاطر در صدر اسلام جریان نفاق از مهمترین تهدیدهای داخلی در مقابل مسلمین بود و با گسترش اسلام در عصر پیامبر این جریان در ساختار جامعه اسلامی نفوذ بیشتری پیدا کرده بود.

     

    عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ماجرای جنگ تبوک اضافه کرد: پیامبر اکرم (ص) در مواجهه با کسانی که به ظاهر مسلمان‌اند و برای نرفتن به جبهه عذر و بهانه می‌آوردند، هیچ وقت به آنها نمی‌گفتند که واقعیت را بیان نمی‌کنید و طبق ظاهر عمل می‌کردند.

     

    وی راهپیمایی روز قدس امسال را مهم و موثر دانست و تصریح کرد: پیام راهپیمایی روز جهانی قدس این است که ملت و جوانان ایران بر معنویت و ضدیت با فساد و استکبار، پافشاری دارند و کسانی که با ولنگاری و بی‌اعتنایی به احکام دین، همچون تظاهر به روزه خواری و بی‌حجابی می‌خواهند که از مردم و جامعه معنویت زدایی کنند، راه به جایی نبرده و نخواهند برد.

     

    نماینده ولی فقیه در قم، عنوان کرد: امروز توطعه‌ی اصلی دشمنان، فشار اقتصادی به توده‌های مردم برای خسته و ناامید کردن آنهاست؛ همه دستگاه‌های حاکمیتی و مسئولان باید برای خنثی کردن این توطئه دشمن تلاش بی‌وقفه کنند‌.

     

    وی با تاکید بر اینکه سران محترم قوا و فعالان اصلی قوا برای رسیدگی‌ به ناهنجاری‌های اقتصادی و رفع موانع و آسیب‌ها باید قیام کنند، افزود: در این خصوص تصمیمات قاطعی گرفته و اجرایی شود؛ همچنین اخلالگران اقتصادی را باید با اشد مجازات به جای خود نشاند.

     

    آیت‌الله سعیدی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی روز جهانی قدس، اظهار کرد: ایشان با تحسین از ایستادگی و شهامت کم‌نظیر ملت فلسطین، عملیات فداکاری جوانان فلسطینی را موجب ایجاد سپر دفاعی برای این کشور دانستند و در بیان نشانه‌های رقم خوردن معادله‌ای جدید در امروز و فردای فلسطین فرمودند: امروز اراده شکست‌ناپذیر مردم فلسطین جایگزین ارتش کشور صهیونیستی شده است.

     

    وی به مناسبت هفته معلم، یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری خاطر نشان کرد: از هنرهای استاد مطهری علاوه بر توان علمی او، توان پاسخگویی به شبهات به خصوص در جوان‌ها بود؛ امروز تبیین اندیشه‌های شهید استاد مطهری یکی از مصادیق بارز جهاد تبیین است؛

     

    خطیب جمعه قم اعلام کرد: همچنین از دولت محترم خواستاریم که دغدغه‌های معلمان عزیز را برطرف کنند.

     

    وی با اشاره به فرارسیدن روز جهانی هلال احمر بیان کرد: جمعیت هلال احمر همواره برای انجام وظایف بشر دوستانه خود در خدمت به حادثه دیدگان و نیازمندان در تلاش است و پیوند و همدلی مردم به هلال احمر سبب تقویت این جمعیت مردم نهاد است.

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.