فرمانده انتظامی استان قم گفت: امنیت حاصل کار مشترک پلیس و مردم است.

 به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار کاظم مجتبایی در کمیسیون مکنا در جمع فرماندهان، رؤسا و معاونان فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه مشارکت مردم یکی از شاخصه‌های چندگانه طرح مکنا است، تاکید کرد: نباید این موضوع با اصل مکنا اشتباه گرفته شود.

وی امنیت را حاصل کار مشترک پلیس و مردم دانست و افزود: در مدیریت کیفیت ناجا ما معتقدیم در همه ابعاد مشارکت باید به پلیس کمک شود، چه اقتصادی، چه اجتماعی، چه حمایتی،‌چه اطلاعاتی و چه انتظامی در واقع واژه امنیت حاصل کار مشترک پلیس و مردم است.

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: مشارکت‌های غیرمادی نقش بسزایی در پیشبرد کار دارند و ما نباید از آن غافل شویم.

سردار مجتبایی تصریح کرد: با خیرین امنیت ساز بایستی از طریق فضای اجتماعی ایجاد شده و با رسانه هاجلسات مشترک گذاشته و ساز و کار نحوه مشارکت را مطالبه کنیم.

فرمانده انتظامی استان قم در ادامه سخنان خود با اشاره به حوادث تروریستی اخیر بر لزوم هرچه بهتر تأمین امنیت حرم مطهر، مسجد مقدس جمکران و همچنین مساجد و تکایا تاکید کرد.

سردار مجتبایی با بیان اینکه به انجام وظیفه خود در تأمین امنیت افتخار می‌کند، ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس تولید امنیت را یک واژه همگانی عنوان کرد که همه در مقابل آن مسئول بوده و بایستی نسبت به آن اهتمام داشته باشند.