×
×

رئیس شورای شهر قم:
امنیت بی‌نظیر قم مدیون فداکاری و هوشیاری نیروی انتظامی است

  • کد نوشته: 2209
  • رئیس شورای اسلامی شهر قم در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: بدون تردید بخش بزرگی از امنیت و آرامش کم‌نظیر شهر قم مدیون فداکاری‌ها و هوشیاری سبزپوشان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی است. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شورای شهر، ولی‌الله بیاتی در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، […]

    امنیت بی‌نظیر قم مدیون فداکاری و هوشیاری نیروی انتظامی است
  • رئیس شورای اسلامی شهر قم در پیامی به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی گفت: بدون تردید بخش بزرگی از امنیت و آرامش کم‌نظیر شهر قم مدیون فداکاری‌ها و هوشیاری سبزپوشان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی است.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شورای شهر، ولی‌الله بیاتی در پیامی به مناسبت هفته نیروی انتظامی، آرامش کم نظیر شهر قم را حاصل فداکاری‌ها و هوشیاری نیروی انتظامی دانست.

    این عضو شورای اسلامی شهر قم در پیام خود آورده است: هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است تا با یادآوری دو نعمت بزرگ سلامتی و امنیت، قدردان تلاش‌های مستمر حماسه‌آفرینان عرصه عشق و ایثار در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران باشیم.

    در ادامه پیام آمده است: بدون تردید بخش بزرگی از امنیت و آرامش کم‌نظیر شهر کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س)، مدیون فداکاری‌ها و هوشیاری سبزپوشان عرصه امنیت و انضباط اجتماعی است.

    در پایان پیام عنوان شده است: اینجانب ضمن عرض ادب و احترام به فرماندهی و کادر این نیروی سلحشور و پرتوان، امید آن دارم که در ارتقای سطح امنیت و آرامش اجتماعی استان قم توفیق روزافزون داشته باشند.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.