آیت الله حیدری با اشاره به فایل صوتی انتشار این فایل صوتی را آغاز کننده فتنه جدید علیه جمهوری اسلامی از سوی استکبار و منافقین و ایادی آن در منطقه دانست. آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزری رسا ، با اشاره به فایل صوتی […]

آیت الله حیدری با اشاره به فایل صوتی انتشار این فایل صوتی را آغاز کننده فتنه جدید علیه جمهوری اسلامی از سوی استکبار و منافقین و ایادی آن در منطقه دانست.

آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزری رسا ، با اشاره به فایل صوتی اخیر منتظری و محتوای آن اظهار داشت: آقای منتظری در این فایل صوتی براساس اطلاعات رسیده از جریان مهدی هاشمی و با تحت تأثیر قرار گرفتن از منافقین در پی تطهیر آنها برآمده و به مخالفت و رویارویی امام راحل(ره) پرداخت.

نماینده مردم خوزستان با اشاره به دستور امام راحل(ره) درباره دستگیری مهدی هاشمی و محکومیت وی به اعدام ابراز داشت: آقای منتظری به دلیل خویشاوندی با مهدی هاشمی، نسبت به این حکم اعتراض و امام خمینی(ره) را تهدید کرد که جواب خون، خون خواهد بود.

امام جمعه موقت اهواز به دلایل متعدد انتشار فایل صوتی توسط بقایای جریان مهدی هاشمی در اوضاع کنونی اشاره و افزود: از جمله موارد آن است که بیت منتظری نسبت به بیت امام و حاج سید احمدآقا خمینی کینه دارند و در پی فرصت برای نشان دادن کینه خود هستند و از سوی دیگر آمریکا در اوضاع کنونی با در پیش گرفتن حربه جدید حقوق بشر به جنگ با جمهوری اسلامی ایران روی آورده است.

آیت الله حیدری با بیان این که برجام بهانه تراشی های آمریکا درباره انرژی هسته ای را گرفت، ابراز داشت: آمریکا فایل صوتی منتظری را بهترین فرصت برای تلقین عدم رعایت حقوق بشر از سوی جمهوری اسلامی برشمرد و با بزرگ نمایی آن تلاش می کند تا چنین القاء کند که جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی حقوق بشر را رعایت نکرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آمریکا برای این اقدام منافقین را از گروه های تروریستی خارج و برای مظلوم نمایی آنها با استفاده از رسانه های وابسته خود به بزرگ نمایی این فایل صوتی پرداخت تا منافقین را تطهیر و جبهه جدیدی را علیه  جمهوری اسلامی ایجاد کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شکست های متعدد آل سعود در منطقه و تلاش برای ایجاد ناامنی در جمهوری اسلامی گفت: عربستان سعودی با نزدیکی به منافقین و حضور مسؤولان سعودی در کنفرانس منافقین در پاریس،  فصل جدیدی را علیه جمهوری اسلامی آغاز کرد و آل سعود با این امید که منافقین هوادارانی در داخل داشته باشند آن ها را محور اقدامات خود قرار داد.

امام جمعه موقت اهواز ابراز کرد: انتشار این فایل صوتی آغاز کننده فتنه جدید علیه جمهوری اسلامی از سوی استکبار و منافقین و ایادی آن در منطقه است که بیت منتظری به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم در این راستا به خدمت گرفته شد.

آیت الله حیدری در پایان با اظهار تعجب از سکوت مطلق مدعیان پیرو خط امام در برابر سخنان منتظری درباره امام امت و فرزندشان حاج سید احمدآقا خاطرنشان کرد: عدم موضع گیری اینگونه افراد گویا نشان دهنده عدم ارتباط با امام است؛ حال آن که مناصب موجود آنها به برکت امام راحل(ره) است و این فایل صوتی مدعیان طرفداری از امام را به صورت غیر مستقیم رسوا کرد.