طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، سرپرست مدیریت روابط عمومی و سرپرست مدیریت امور شاهد و ایثارگران این دانشگاه منصوب شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، دکتر مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، طی حکمی «حسین تقی‌زاده» را به عنوان سرپرست مدیریت روابط عمومی و «احمد نامداری» را به عنوان سرپرست مدیریت امور شاهد و ایثارگران این دانشگاه منصوب کرد.

 

در حکم دکتر مصری برای انتصاب سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، بر گسترش پژوهش، تولید و تحلیل محتوای به روز، تقویت مطالعات افکار عمومی، همگرایی، تقویت و توسعه ارتباطات رسانه‌ای، ساماندهی نظام اطلاع رسانی و اطلاع‌یابی و افکار‌سنجی مخاطبان، توسعه و بهره‌مندی از فن‌آوری‌های نوین و حرکت به سوی روابط عمومی الکترونیک… تاکید شده است.

 

همچنین در حکم رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم برای انتصاب سرپرست مدیریت امور شاهد و ایثارگران این دانشگاه آمده است: در راستای توجه ویژه به جایگاه رفیع دانشجویان شاهد و ایثارگر، جانبازان و خانواده معظم شهدای دانشگاه و نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده و سوابق ایثارگری دوران دفاع مقدس، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست مدیریت امور شاهد و ایثارگران دانشگاه منصوب می شوید.

 

انتهای پیام/

  • منبع خبر : روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم