[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در قم از اجرای جدی تمام بندهای دستورالعمل طرح ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و افزود: از […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان که در سالن کرامت استانداری برگزار شد، با اشاره به وضعیت قرمز شیوع کرونا در قم از اجرای جدی تمام بندهای دستورالعمل طرح ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا خبر داد و افزود: از روز شنبه اول آذرماه به مدت دو هفته طرح جامع «مدیریت تجمع‌ها و ترددها» جایگزین محدودیت‌ها گذشته در سطح استان می‌شود.

استاندار قم با تاکید بر تعطیلی همه جلسات حضوری در ادارات استان گفت: فقط به دلیل اهمیت جلسه شورای تأمین حضوری وبا شرایط خاص برگزار می‌شود.

وی گفت: از شنبه حداکثر یک‌سوم کارکنان دستگاه‌های اداری و حداکثر ۵۰ درصد کارکنان دستگاه‌های ضروری باید در محل کار حضورداشته باشند و مابقی به‌صورت دورکاری فعالیت کنند.

سرمست در ادامه با تاکید بر جدیت مدیریت ارشد استان بر اجرای دقیق این دستورالعمل گفت: اصناف و ادارات به صورت مستمر رصد می‌شود و اگر رعایت مسائل بهداشتی در این اماکن زیر ۷۰ درصد باشد در گام نخست به آنها تذکر داده می‌شود و سپس مطابق قانون با آنها برخورد می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه همه مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها و حوزوی از ابتدای آذرماه به مدت دو هفته تعطیل هستند گفت: اتوبوس و ناوگان حمل و نقل عمومی جز خدمات ضروری است که وضعیت فعالیت آن‌ها در قم تا روز شنبه به‌صورت رسمی ابلاغ می‌شود.

[ad_2]