به همت خیر قمی زمینی به مساحت ۲۸۸ متر مربع به منظور ساخت خانه بهداشت در روستای مبارک‌آباد اهدا شد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، به همت حاج حسن گل‌کار خیر قمی، یک قطعه زمین به مساحت ۲۸۸ مترمربع به منظور ساخت خانه بهداشت در روستای مبارک‌آباد قم […]

به همت خیر قمی زمینی به مساحت ۲۸۸ متر مربع به منظور ساخت خانه بهداشت در روستای مبارک‌آباد اهدا شد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، به همت حاج حسن گل‌کار خیر قمی، یک قطعه زمین به مساحت ۲۸۸ مترمربع به منظور ساخت خانه بهداشت در روستای مبارک‌آباد قم اهدا شد.

بنا بر این گزارش این خیر قمی هدف از این کار را ارتقا جایگاه بهداشت و درمان در روستای مبارک‌آباد و آسایش مردم عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: تنها برای رضای خدا این کار خیر را انجام می‌دهم و امیدوارم که خداوند این قدم کوچک را از من قبول کند.

علی‌اصغر اکرمی معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در مراسم اهدا این قطعه زمین گفت: حوزه بهداشت و درمان یک حوزه بسیار وسیعی است که دانشگاه علوم پزشکی همواره می‌کوشد تا در این حوزه بتواند به بهترین نحو ممکن خدمات رسانی کند.

وی عنوان کرد: از دورترین نقطه استان تا مرکز استان باید زیر پوشش درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی باشد که از این رو با کمک خیرین تلاش می‌کنیم تا به این امر مهم دست یابیم.

اکرمی با اشاره به طرح تحول نظام بهداشت گفت: این طرح در همه کشور در نقاط حاشیه‌ای شهرها و روستاها در حال اجرا است اما در قم، کل استان زیر پوشش است که باید تا پایان سال پرونده سلامت مردم تکمیل شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تقدیر از حاج حسن گل‌کار خیر قمی برای اهدای زمین به منظور احداث خانه بهداشت گفت: این امر موجب می‌شود تا علاوه بر ارتقا جایگاه بهداشت و سلامت در روستا، شاهد تکمیل پرونده‌های بهداشتی نیز باشیم.

وی در خصوص ساخت این خانه بهداشت گفت: احداث ساختمان خانه بهداشت روستای مبارک آباد ظرف مدت ۶ ماه و با اعتباری بالغ بر ۳۲۰ میلیون تومان صورت می‌گیرد.