×
×

مدیرکل فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) خبر داد
اهدای ۶۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س)

  • کد نوشته: 2722
  • مدیرکل فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در ۳ سال گذشته، ۶۰ هزار جلد کتاب توسط اشخاص حقیقی به کتابخانه آستان مقدس اهدا شده و ظرفیت خوبی برای ایجاد کتابخانه‌های دیگر توسط کتابخانه آستان مقدس فراهم شده است. به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام محمدی کرمانشاهی […]

    اهدای ۶۰ هزار جلد کتاب به کتابخانه آستان مقدس حضرت معصومه(س)
  • مدیرکل فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: در ۳ سال گذشته، ۶۰ هزار جلد کتاب توسط اشخاص حقیقی به کتابخانه آستان مقدس اهدا شده و ظرفیت خوبی برای ایجاد کتابخانه‌های دیگر توسط کتابخانه آستان مقدس فراهم شده است.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه (س)، حجت‌الاسلام محمدی کرمانشاهی در دیدار با آیت‌الله سعیدی اظهار کرد: در کتابخانه آستان مقدس کتاب‌هایی وجود دارد که در دیگر کتابخانه‌ها نیست که این امر نشان از ظرفیت بالای آن دارد.

    وی افزود: کتابخانه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) در استان قم بیشترین خدمات را به مراجعان و اعضای خود دارد و سرعت عمل و دقت در خدمت‌رسانی سرلوحه کارهاست.

    کرمانشاهی با اشاره به اهدای کتاب توسط اشخاص حقیقی به کتابخانه آستان مقدس خاطرنشان کرد: در سه سال گذشته، ۶۰ هزار جلد کتاب توسط اشخاص حقیقی به کتابخانه آستان مقدس اهدا شده و ظرفیت خوبی برای ایجاد کتابخانه‌های دیگر توسط کتابخانه آستان مقدس فراهم شده است.

    مدیرکل فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه(س) در ادامه به فعالیت‌های رو به رشد کتابخانه آستان اشاره و خاطرنشان کرد: زمینه رشد و گسترش فعالیت‌ها در کتابخانه آستان وجود دارد و خدمات مختلف در تالارهای تخصصی کتابخانه به مراجعان انجام می‌شود.

     

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.