[ad_1] حمید رضا جلیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مجمع سالیانه هیئت اسکیت استان قم روز ۲۹ فروردین برگزار می‌شود و در عصر همین روز مراسم تجلیل از مقام آوران اسکیت قم در فرهنگسرای جوان برگزار خواهد شد. وی افزود: همچنین با حضور رئیس فدراسیون اسکیت، مراسم افتتاح اولین پیست روباز تخصصی اسکیت […]

[ad_1]

حمید رضا جلیلی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مجمع سالیانه هیئت اسکیت استان قم روز ۲۹ فروردین برگزار می‌شود و در عصر همین روز مراسم تجلیل از مقام آوران اسکیت قم در فرهنگسرای جوان برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین با حضور رئیس فدراسیون اسکیت، مراسم افتتاح اولین پیست روباز تخصصی اسکیت قم در ورزشگاه شهید حیدریان قم برگزار می‌شود. از ۱۴ سال فعالیت رشته اسکیت در قم، این رشته زمین تخصصی نداشت و اکنون اولین زمین راه اندازی می‌شود.

رئیس هیئت اسکیت استان قم گفت: یک زمین اسکیت روباز دیگر در قم وجود دارد که تحت مالکیت شهرداری قم است و وابسته به اداره ورزش و جوانان نیست و در آن رشته‌های دیگر مثل دوچرخه سواری نیز فعال است اما زمین در نظر گرفته شده در ورزشگاه شهید حیدریان تخصصی خواهد بود.

جلیلی بیان داشت: سال گذشته اقداماتی صورت گرفت که بر اساس توافق در مقابل خوابگاه ورزشگاه شهید حیدریان، زمینی در ابعاد ۲۵ در ۱۵ برای اسکیت داشته باشیم و اکنون با اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیون ریالی و توسط بخش خصوصی، این زمین احداث شده و برای آموزش پایه استفاده می‌شود.

وی با اشاره به موفقیت‌های اسکیت قم عنوان کرد: در مراسم تجلیل از چهره‌های موفق اسکیت قم، مربیان فعال در دو بخش مردان و زنان، تیم‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان این لاین هاکی در مسابقات قهرمانی کشور و تیم رول بال مردان در که در مسابقات قهرمانی کشور اول شد مورد قدردانی قرار می‌گیرند.

[ad_2]