[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع زائران حرم کریمه اهل بیت (ع) که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، بیان کرد: تهمت‌های بسیاری از سوی مشرکان، منافقان و اهل کتاب به پیامبر اکرم (ص) زده می‌شد اما پیامبر اکرم (ص) در […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام ناصر رفیعی بعد از ظهر پنجشنبه در جمع زائران حرم کریمه اهل بیت (ع) که در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، بیان کرد: تهمت‌های بسیاری از سوی مشرکان، منافقان و اهل کتاب به پیامبر اکرم (ص) زده می‌شد اما پیامبر اکرم (ص) در مقابل این تهمت‌ها به خوبی مقابله کردند.

وی با بیان اینکه ماهیت دشمن در دوره‌های مختلف تاریخ یکی بوده است، افزود: نخستین حربه دشمنان در مقابل مسلمانان جنگ نرم بوده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به شایعه پراکنی دشمنان افزود: استفاده از فضاهای مجازی امروزه یکی از ابزارهای جنگ نرم است که برای مقابله دشمن با مسلمانان به کار می‌رود.

وی بیان کرد: دومین اقدام دشمن هنجارشکنی و دعوت به منکر است که در دوره‌های مختلف انجام گرفته است.

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه دشمن انسان‌ها را به سمت فحشاء و منکر دعوت می‌کند، افزود: یکی از حربه‌های دشمن در این زمینه اجرای سند ۲۰۳۰ در مدارس ایران است.

وی با بیان اینکه نباید موجب برگزاری نشاط و موسیقی حرام در مدارس شد، افزود: از آنجایی که این سند برای دشمن نیرو تربیت می‌کند، مقام معظم رهبری مخالف اجرای آن هستند.

عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه یکی از حربه‌های دشمن را ایجاد اختلاف میان مردم و مسئولان دانست و افزود: امروزه سخت‌ترین تحریم‌ها توسط دشمنان علیه کشور تحمیل شده است که در این شرایط نباید تصور کنیم همه اقدامات کشورهای خارجی صحیح است.

وی بیان کرد: باید ببینیم علت اینکه دشمنان با حربه‌های مختلف از جمله ترور شخصیت‌ها، جنگ تحمیلی، فشار اقتصادی و تحریم علیه ایران به مقابله با ما می‌پردازند، چیست.

دشمنان در تلاشند تا میان مردم رعب و ترس ایجاد کنند

حجت الاسلام رفیعی گفت: دشمنان در تلاشند تا میان مردم رعب و ترس ایجاد کنند تا بتوانند از این طریق به اهداف خود دست یابند.

وی با بیان اینکه ایران امروزه از اقتدار بسیاری برخوردار است، افزود: برای مقابله با دشمن باید بدانیم که دشمن دوست محسوب نمی‌شود و هیچ گاه به نفع مردم کار نمی‌کند.

این استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: لازم است با دشمن به مقابله به مثل پرداخت تا بتوان موجب عقب نشینی آن شد.

وی در ادامه دشمن‌شناسی را یکی از ویژگی‌های مسلمان دانست و افزود: دشمن از ابتدا وجود داشته است که باید به مقابله با آن پرداخت.

[ad_2]