×
×

ایجاد حلقه‌های ارتباطی روحانیون با پزشکان ضروری است

  • کد نوشته: 3724
  • معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بر ضرورت ایجاد حلقه‌های ارتباطی روحانیون با پزشکان و استفاده از ظرفیت طلاب در ترویج فرهنگ سلامت تأکید کرد. به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام علی اوسط حسام افروز قبل از ظهر پنج‌شنبه در همایش فرزندان حوزه در عرصه سلامت که در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه […]

    ایجاد حلقه‌های ارتباطی روحانیون با پزشکان ضروری است
  • معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه بر ضرورت ایجاد حلقه‌های ارتباطی روحانیون با پزشکان و استفاده از ظرفیت طلاب در ترویج فرهنگ سلامت تأکید کرد.

    به گزارش شهرکریمه حجت الاسلام علی اوسط حسام افروز قبل از ظهر پنج‌شنبه در همایش فرزندان حوزه در عرصه سلامت که در سالن همایش مرکز مدیریت حوزه علیمه خواهران برگزار شد، ضمن معرفی مراکز حوزوی و رسالت‌های آنها، به معرفی اجمالی فعالیت‌ها در مرکز خدمات و به ویژه فعالیت‌های معاونت سلامت و امور بیمه‌ها پرداخت.

    وی از شرکت کنندگان در این مراسم تشکر کرد و گفت: اداره کل بهداشت و سلامت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه اقدامات بسیاری را در حوزه سلامت انجام داده است.

    معاون سلامت و امور بیمه‌های مرکز خدمات حوزه‌های علمیه افزود: مرکز مدیریت حوزه نهادی پشتیبان برای حوزه‌های علمیه خواهران و برادارن است و زیر نظر دفتر مقام معظم رهبری اداره می‌شود.

    وی ایجاد حلقه‌های ارتباطی روحانیت با پزشکان، تجلیل از فرزندان حوزه در عرصه سلامت، استفاده از ظرفیت طلاب و روحانیون در ترویج فرهنگ سلامت در خانواده‌ها را از اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد.

    حجت الاسلام حسام افروز تصریح کرد: از سال ۹۱ دوره جدیدی در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه شروع شد و گام‌های جدی در حوزه سلامت برداشته شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.