به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد ٣١ شهریورماه در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح استان یزد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(‌ع) ‌ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،‌ اظهار کرد: کربلایی شدن مهمترین خصوصیت و تنها راز ماندگاری ارزش‌های‌ […]

‌ایران اسلامی توانمندتر و نیرومنتر از همیشه است

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از ایکنا از یزد، محمود زمانی قمی، استاندار یزد ٣١ شهریورماه در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح استان یزد ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد(‌ع) ‌ و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس،‌ اظهار کرد: کربلایی شدن مهمترین خصوصیت و تنها راز ماندگاری ارزش‌های‌ دفاع مقدس هست.
زمانی قمی ‌سی و یکم شهریورماه را یادآور هجوم ناجوانمردانه بعث عراق به مرزهای جغرافیایی و عقیدتی ایران اسلامی دانست و دنبال کرد:‌ جنگ تحمیلی جدا از حوادث تلخی که داشت، ‌نتایجی شیرین و جاوید بهمراه داشت که آن مقاوت و پایداری مردم بود و اینکه در این دفاع مقدس حتی یک میلیمتر از خاک ایران عزیز به دشمنان داده نشد.

زمانی قمی هشت سال دفاع مقدس را ‌متاثر از نهضت کربلا و واقعه عاشورای حسینی دانست و افزود: کربلایی شدن مهمترین خصوصیت و تنها راز ماندگاری ارزش‌های دفاع مقدس هست.
استاندار یزد با بیان اینکه صداقت در گفتار و مشی یکی از بارزترین ویژگی‌های رزمندگان و فرماندهان هشت سال دفاع مقدس بود، اظهار کرد: رزمندگان ایران اسلامی با ملاک قرار دادن مشی و منش شهدای کربلا در مقابل دشمن بعثی و دیگر متحدانش جانانه و فداکارانه ایستادگی کردند.
ریاست شورای تامین استان با تاکید بر لزوم آمادگی کشور در مقابل قدرت هایی که چشم طمع به خاک ایران دارند، دنبال کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران توانمندتر و نیرومنتر از همیشه هست.
‌‌وی هدف انقلاب اسلامی را هدفی منطقی، انسانی و الهی دانست و اضافه کرد: نظم انقلاب اسلامی نظم مستکبران جهان را برهم زده هست.
زمانی قمی در انتهاء اظهارات خود با بیان اینکه جهانخواری، کشتار‌، نا عدالتی و زورگویی قاعده نظم استکبار هست، ‌خاطرنشان کرد:‌ انقلاب اسلامی با صادر کردن ارزش‌های معنوی و انسانی خود توطئه‌های دشمن ها را در نقاط متفاوت جهان خنثی کرده هست و بدخواهان نظام جمهوری اسلامی ایران بقای این انقلاب را مستحکم تر از همه سال های گذشته به تماشا خواهند نشست.
یادآور می گردد در این مراسم ده‌ها گروهان نمونه استان یزد از روبروی جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی خود را در دفاع از ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام