[ad_1] مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه در واکنش به اقدامات آمریکا برای توقف فروش سوخت به هواپیماهای ایرانی در خارج از کشور گفت: در یک سال اخیر آمریکا تحریم‌های شدیدی را علیه ملت ایران داشته که یکی از آنها ممانعت از فروش سوخت به هواپیماهای ایرانی است. وی […]

[ad_1]

مجید کیانپور عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی شهرکریمه در واکنش به اقدامات آمریکا برای توقف فروش سوخت به هواپیماهای ایرانی در خارج از کشور گفت: در یک سال اخیر آمریکا تحریم‌های شدیدی را علیه ملت ایران داشته که یکی از آنها ممانعت از فروش سوخت به هواپیماهای ایرانی است.

وی افزود: برخی از فرودگاه کشورهای منطقه‌ و بین‌الملل از عرضه سوخت به ایرلاین‌های ایرانی ممانعت می‌کنند که آنها تحت تأثیر تحریم‌ها قرار گرفته و از عرضه سوخت پرهیز می‌کنند.

این عضو کمیسیون عمران بر لزوم شکایت سازمان هواپیمایی ایران از آمریکا تأکید کرد و گفت: ایران باید به علت تحریم‌های آمریکا علیه صنعت هواپیمایی کشور به سازمان بین المللی هوانوردی(ایکائو) شکایت کند. 

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی ایرلاین ها راه کارهای متفاوتی را برای دور زدن تحریم سوخت هواپیما در دست دارند و در چند ماه اخیر نیز این راه کار توانسته مشکلات ما را حل کند، اما سازمان هواپیمایی و وزارت راه و شهرسازی و وزارت خارجه باید استراتژی کلان و دقیقی را برای بهبود وضعیت ایرلاین ها در حوزه تأمین سوخت صورت دهند.

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، مخاطبان گرامی با ثبت سوژه‌ای در بخش «فارس من» با عنوان «از سوی ایران، مطرح شود؛ تشکیل شورای بین المللی ضد تحریم و ضد جنگ» خواستار پیگیری این موضوع شدند. 

انتهای پیام/ 

[ad_2]