به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛  ؛  یان بیگز سفیر استرالیادر دیدار با استاندار شهر قم،  با اشاره به بازدیدهای چندباره خود از استان شهر قم من جمله واحدهای صنعتی استان اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در بخش های متفاوت من جمله صنعت و تامین تجهیزات صنایع با […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازشهر قم؛  ؛  یان بیگز سفیر استرالیادر دیدار با استاندار شهر قم،  با اشاره به بازدیدهای چندباره خود از استان شهر قم من جمله واحدهای صنعتی استان اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در بخش های متفاوت من جمله صنعت و تامین تجهیزات صنایع با استان شهر قم همکاری داشته باشیم.

سفیر استرالیا با بیان اینکه حدود ۱۰۰ هزار ایرانی در کشور استرالیا اقامت دارند، اضافه کرد: در پی توسعه ارتباطات علمی و فرهنگی و اقتصادی با ایران هستیم.   ی   سید مهدی صادقی استاندار شهر قم نیز در این دیدار با اشاره به سوابق استان شهر قم در زمینه های مذهبی و فرهنگی اظهار کرد: استان شهر قم مذهبی ترین استان کشور بوده و در انقلاب اسلامی نقش موثر ایفا کرده هست.     استاندار شهر قم با اشاره به ویژگی زائرپذیری استان شهر قم و میزبانی هر ساله ۳ میلیون گردشگر بیگانه اضافه کرد: حدود ۳۰ هزار نفر از این گردشگران از کشور استرالیا به شهر قم عزیمت می کنند.     وی ظرفیت های اقتصادی استان شهر قم را مورد توجه قرار داد و اظهار کرد: گردشگری و خدمات در رده ی نخست در اقتصاد استان بوده و پس از ان صنعت و کشاورزی، رده های بعدی سرمایه گذاری و اقتصاد شهر قم را تشکیل می دهند.     صادقی اضافه کرد: استان شهر قم آماده جذب سرمایه گذاری خارجی و نیز افزایش مراودات فرهنگی و اقتصادی با کشور استرالیاست و در این زمینه همکاری های لازم صورت خواهند پذیرفت.