×
×

استاندار قم:
بازگویی خدمات دولت باعث افزایش اعتماد مردم به مسئولان می شود

  • کد نوشته: 1284
  • استاندار قم در پیامی به مناسبت هفته دولت گفت: بازگویی هنرمندانه خدمات دولت و تشریح صادقانه اقدام ها و توفیق های مجموعه های دولتی در طول هفته دولت، روح امید و نشاط را در جامعه دمیده و موجب افزایش اعتماد مردم به مسؤلان و کارگزاران نظام خواهد شد. در پیام سید مهدی صادقی که نسخه […]

    بازگویی خدمات دولت باعث افزایش اعتماد مردم به مسئولان می شود
  • استاندار قم در پیامی به مناسبت هفته دولت گفت: بازگویی هنرمندانه خدمات دولت و تشریح صادقانه اقدام ها و توفیق های مجموعه های دولتی در طول هفته دولت، روح امید و نشاط را در جامعه دمیده و موجب افزایش اعتماد مردم به مسؤلان و کارگزاران نظام خواهد شد.

    در پیام سید مهدی صادقی که نسخه ای از آن  در اختیار  شهرکریمه قرار گرفت آمده است: سالروز شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
    پیام حاکی است: این هفته، مجال مناسبی است برای بیان دستاوردهای ارزشمند نظام در عرصه های تلاش و خدمت به مردم و تشریح زحمات و مجاهدت های بی وقفه تلاش گرانی است که با تاسی به ویژگی های اخلاقی و سیره رفتاری شهیدان رجایی و باهنر و با عشق و علاقه و متعهدانه و متواضعانه، در کسوت خادمی مردم شریف ایران انجام وظیفه می نمایند.
    پیام ادامه یافته است: هفته دولت، هفته پاسداشت فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و دولت مردانی است که صادقانه و دلسوزانه، همه وجود خود را وقف پیشبرد اهداف انقلاب و گره گشایی از مشکلات جامعه کرده و با همت و کار شبانه روزی، زمینه پیشرفت و اعتلای روزافزون میهن عزیز اسلامی را فراهم می نمایند.
    در این پیام تاکید شده است: بدون شک ارائه تصویری شفاف از ابعاد زندگانی و بازخوانی دقیق کارنامه کاری پاکبازانی چون شهیدان رجایی و باهنر، ترویج فضایل و ارزش های بی بدیل دولت اسلامی در جامعه و معرفی الگوی عملی و سرمشق شایسته ای برای خدمتگزاران و دولت مردان، در مسیر پرافتخار خادمی مردم خواهد بود.
    استاندار قم در این پیام تصریح کرده است: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل مزین شده و همت والای دولتمردان به گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی و عقلانیت اقتصادی معطوف است، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو معلم بزرگ ایثار و شهادت، شهیدان رجایی و باهنر و تمامی شهدای وارسته عرصه خدمت، فرا رسیدن هفته دولت را به تمامی مسؤلان متعهد و پر تلاش کشور و مجموعه مدیران و کارکنان تلاش گر و مخلص دستگاه های اجرایی استان قم، تبریک عرض نموده، توفیق همگان را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تحقق اهداف دولت تدبیر و امید، از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.
    دوم تا هشتم شهریورماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.