بانوی نیک اندیش قمی با حضور در مجمع خیرین سلامت استان قم، منزل مسکونی خویش را برای ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ اهداء کرد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، اهتمام و توجه خاص نیکوکاران قمی به حوزه سلامت به علت وجود روحیه و رویکرد معنوی در کنار توجه به […]

بانوی نیک اندیش قمی با حضور در مجمع خیرین سلامت استان قم، منزل مسکونی خویش را برای ساخت پایگاه اورژانس ۱۱۵ اهداء کرد.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، اهتمام و توجه خاص نیکوکاران قمی به حوزه سلامت به علت وجود روحیه و رویکرد معنوی در کنار توجه به اقدامات خداپسندانه در حوزه‌های مختلف قدمتی بسیار طولانی دارد و نگاهی گذرا به تاریخچه مراکز درمانی ساخته شده در چند دهه گذشته، به خوبی مؤیّد اهتمام اهالی نیکوکار و روشن ضمیر شهرکریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه(س) به این مسیر نورانی است.

غنچه گل خوشرو یکی از بانوان نیکوکار است که بر همین اساس، منزل مسکونی خود را با مساحت ۳۰۰ متر در دو طبقه به عنوان تنها دارایی و ماحصل دسترنج یک عمر تلاش خود و برادر مرحومش برای احداث پایگاه اورژانس ۱۱۵ به مجمع خیرین سلامت دانشگاه علوم پزشکی قم اهدا کرد.

ابن بانوی نیکوکار قمی با حضور در دفتر مجمع خیرین سلامت ضمن ثبت قانونی این عمل خیر، ثواب این اقدام را به روح برادر مرحومش اهداء کرد و آرزوی خویش را افتتاح هر چه سریع‌تر این پایگاه و شروع خدمت به مردم منطقه محل سکونتش دانست.

در این دیدار دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم ضمن تشکر از این بانوی نیکوکار، از خانواده بزرگ خیرین سلامت استان قم که سهم بزرگی در پیشبرد اهداف سلامت محور در استان دارند قدردانی کرد.