×
×

بایدها و نبایدهای فریت بار به کانادا و آمریکا

  • کد نوشته: 132295
  • فریت بار بار به کانادا و آمریکا یا ارسال بار هوایی به کانادا و آمریکا، یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به این کشور بوده و به شما این امکان را میدهد.
    بایدها و نبایدهای فریت بار به کانادا و آمریکا
  • —————- رپرتاژ آگهی —————–

    از آنجایی که در چند سال اخیر، درخواست برای مهاجرت به آمریکا و کانادا بسیار افزایش پیدا کرده است، استفاده از خدمات فریت بار به آمریکا و ارسال بار کانادا نیز رشد چشمگیری داشته است. خوشبختانه این روزها به دلیل پیشرفت هایی که در زمینه فریت بار و ارسال بار هوایی و دریایی به سایر کشورها ایجاد شده است، تمام نگرانی هایی که در این زمینه وجود داشته، از بین رفته و به شما این اطمینان داده می شود که با خیال راحت تمام وسایل و لوازمی که از نظر قانونی مشکلی ندارند را به هر کشوری که تمایل دارید ارسال کنید و در کوتاهترین زمان ممکن، بار و محموله خود را در کشور مقصد دریافت نمایید.

    برای اینکه با بایدها و نبایدهای فریت بار به کانادا و آمریکا بیشتر آشنا شوید، حتما در ادامه بخش با ما همراه بمانید.

     

    قوانین فریت بار به آمریکا و کانادا




    هنگام فریت بار به آمریکا، ارائه جزئیات و اسناد صحیح بهترین راه برای ترخیص کالا از گمرک و جلوگیری از تاخیر است. این موضوع به ویژه برای کالاهای تحت نظارت، مانند غذا یا پوشاک، اغلب دارای الزامات اضافی بوده و بنابراین قبل از ارسال بسته، مطمئن شوید که تمام مدارک شما مرتب است.

    به طور کلی، ارسال اقلام شخصی و وسایل شخصی به آمریکا مستلزم کمی دوندگی است و هنگامی که برای اینکار اقدام می کنید، متوجه خواهید شد که گمرک و حفاظت مرزی ایالات متحده (CBP) قوانین سختگیرانه ای در مورد آنچه می تواند وارد کشور شود و اسناد مورد نیاز برای این منظور، دارد. ممکن است برخی از این قوانین برای شما اجرا شود و برخی دیگر از اهمیت کمتری برخودار باشند.

    در اکثر موارد، برای ارسال اقلام شخصی به آمریکا نیازی به اوراق گمرکی ندارید؛ اما هنگامی که اقلامی را برای مقاصد تجاری به این کشور ارسال می کنید، به اوراق گمرکی نیاز دارید.

    برای اینکه فریت بار به آمریکا و کانادا و ارسال وسایل شخصی به این کشور به راحتی انجام شود و با هیچ مشکلی در این زمینه مواجه نشوید لازم است چند نکته را در نظر بگیرید:

       – هنگام ارسال وسایل شخصی در سطح بین المللی، باید یک لیست بسته بندی را تکمیل کنید که خلاصه ای از محتویات محموله شما است. این موارد باید کاملا با دقت و دقیق و با توجه به آن چیزی که در بسته بندی بار و محموله قرار گرفته است، تکمیل شود. مثلا به این صورت نوشته شود که این بسته حاوی ۴ لباس پشمی، ۲ شلوار جین، ۵ لباس خانگی است.

       – در صورت ارسال اقلام شکننده، از ضربه گیر استفاده کنید و این اقلام را کاملاً ایمن بسته بندی کنید. اگر احساس می کنید بسته بندی که خودتان انجام می دهید، خیلی ایمن نیست، می توانید از خدمات بسته بندی که توسط شرکت های حمل و نقل بین المللی ارائه می شود استفاده کنید تا خیالتان از بابت سالم رسیدن این اقلام به مقصد راحت باشد.

       – همچنین مطمئن شوید که هیچ اقلام ممنوعه ای را در میان وسایل شخصی خود قرار ندهید. چند اقلام شخصی وجود دارد که نمی‌توان آنها را به ایالات متحده وارد کرد. اگر اقلام شخصی وارد می‌کنید، باید کالاهای زیر را کنار بگذارید: گوشت و محصولات حاوی گوشت مانند مخلوط سوپ، آبگوشت و کنسرو گوشت، میوه ها و سبزیجات، ماهی و تخم ماهی، مواد مخدر و داروهای حاوی مواد کنترل شده، خاک، دام و آفات، محصولات ساخته شده از حیات وحش در معرض خطر، خز سگ و گربه، سلاح های تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، مواردی که قوانین کپی رایت را نقض می کنند و آثار باستانی از دوره بیزانس، دوره پیش کلمبیا و مجسمه های خمر.

       – از آنجایی که فرآیندهای گمرکی برای هر کشور متفاوت است، مهم است که به صفحه مقصد کشور خود مراجعه کنید تا اطلاعات دقیقی در مورد اینکه چه چیزی می توانید و چه چیزی نمی توانید به آن کشور ارسال کنید، دریافت نمایید.

     

    برای اینکه خیالتان از بابت انجام تمام مراحل قانونی و تشریفات گمرکی برای فریت بار به آمریکا و کانادا راحت باشد و بتوانید به راحتی تمام اقلام و وسایل مورد نیاز خود را برای شروع زندگی جدید در امریکا، به این کشور بفرستید، بهترین کار این است که با یک شرکت معتبر و متخصص در زمینه حمل و نقل بین المللی مثل شرکت جهان کالا کارگو همکاری داشته باشید.

    این شرکت، نه تنها از تمام جزئیات مربوط به کاغذ بازی کمرگی و شرایط ارسال بار به آمریکا کاملا آگاه است ، بلکه به شما این امکان را میدهد تا بار خود را از زمانی که تحویل داده اید و تا زمان دریافت کالا و بسته در کشور مقصد پیگری کنید. همچنین، این شرکت با توجه به نوع کالا و فوریتی که برای ارسال بار به آمریکا وجود دارد، بهترین بسته بندی و بهترین روش برای فریت بار به آمریکا را به شما پیشنهاد می دهند و می توانید با خیال راحت بهترین و مناسب ترین روش برای ارسال بار به آمریکا را انتخاب کنید .

    لطفا جهت ارتباط مستقیم با کارشناسان شرکت جهان کالا با شماره های زیر تماس بگیرید:

       – ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰

       – ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱

       – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۱

       – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴

       – ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸

       – ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

     


     

    مزایای کار با شرکت فریت بار و کارگو جهان کالا برای فریت بار به آمریکا و کانادا




       – جلوگیری از تاخیر

       – مدیریت ریسک

       – رعایت مقررات گمرکی

       – مشاوره در مورد به حداقل رساندن عوارض و هزینه های گمرکی

       – آماده سازی حمل و نقل

       – تکمیل و تحویل مدارک مربوطه

       – ارسال الکترونیکی مستندات مناسب

       – گذرگاه سریعتر مرز

       – کاهش کلی هزینه ها

     

    خلاصه مطلب

    فریت بار بار به کانادا و آمریکا
    یا ارسال بار هوایی به کانادا و آمریکا، یکی از روش های مطمئن و سریع برای ارسال وسایل شخصی، وسایل منزل، کتاب، مواد غذایی و غیره به این کشور بوده و به شما این امکان را میدهد تا با صرف هزینه کمتر، وسایل مورد نیاز خود یا سایر افراد را به آمریکا و کانادا ارسال کنید. نکته قابل توجهی که در این زمینه وجود دارد، انتخاب یک شرکت حمل و نقل معتبر برای فریت بار به کانادا است. شرکت جهان کالا کارگو با سابقه و تجربه خیلی خوبی که در این زمینه دارد میتواند شما را در این زمینه راهنمایی کرده و با ارائه شرایط عالی، محموله و بار شما را به کانادا و آمریکا ارسال کند.

      

    [ad_2]

    منبع

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید