×
×

باید در برابر کسانی که عزت ما را نادیده می‌گیرند و هر سخنی می‌گویند کوتاه بیاییم.

  • کد نوشته: 3832
  •  آیت الله العظمی حسین نوری همدانی گفت: کشور ما عزت مند است و نباید در مقابل زیاده خواهی‌ دشمنان سکوت کرد و کوتاه آمد. به گزارش شهرکریمه آیت الله العظمی حسین نوری همدانی قبل از ظهر چهارشنبه در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره […]

    باید در برابر کسانی که عزت ما را نادیده می‌گیرند و هر سخنی می‌گویند کوتاه بیاییم.
  •  آیت الله العظمی حسین نوری همدانی گفت: کشور ما عزت مند است و نباید در مقابل زیاده خواهی‌ دشمنان سکوت کرد و کوتاه آمد.

    به گزارش شهرکریمه آیت الله العظمی حسین نوری همدانی قبل از ظهر چهارشنبه در درس خارج فقه که در مسجد اعظم قم برگزار شد طی سخنانی به پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه باید قدردان دست آوردهای انقلاب باشیم، گفت: عزت و عظمت انقلاب یکی از این دستاوردها است که مسئولان باید آن را حفظ کنند و در عرصه بین المللی هم باید عزت و مصلحت نظام مورد توجه باشد.

    وی در ادامه با اشاره به حوادثی همچون دستگیری شیخ زکزاکی و شیخ عیسی قاسم بیان کرد: متأسفانه به این اتفاقات توجه کافی نمی‌شود در حالی که امام راحل نسبت به این مسائل حساس بودند و هرگز در برابر این چنین مسائل کوتاه نمی‌آمدند و نرمش نشان نمی‌دادند.

    اندیشه‌های امام خمینی(ره) باید سرلوحه کار ما باشد

    این استاد برجسته حوزه در ادامه با تأکید بر اینکه اندیشه‌های امام خمینی(ره) باید سرلوحه کار ما باشد، افزود: اندیشه‌های امام موجب قدرتمندی و عزت‌مداری برای کشور  و مسلمان می‌شود.

    وی افزود: نباید در مقابل زیاده خواهی‌ها کوتاه بیاییم بلکه باید جواب محکمی به آنها داده شود و نباید در برابر کسانی که عزت ما را نادیده می‌گیرند و هر سخنی می‌گویند کوتاه بیاییم.

    آیت الله نوری همدانی ادامه داد: به عنوان مثال کشوری مانند انگلیس که ما در جریان فتنه ۸۸ با آنها قطع رابطه کردیم ولی این کشور همچنان به سیاست‌های نکبت خود ادامه می‌دهد.

    وی بیان کرد: برخی مواقع افراد تنها به مصلحت خود می‌اندیشند در حالی که عزتمندی ما اقتضا می‌کند که در برابر آنها سکوت نکنیم.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.