×
×

با سقوط صبای قم به دسته یک کابوس قمی ها بوقوع پیوست

  • کد نوشته: 5239
  • دیدار دو تیم فوتبال صبای قم و استقلال خوزستان در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با نتیجه دو بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید تا پایان تلخی برای صبای قم رقم خورده و این تیم به دسته یک سقوط کند.

    با سقوط صبای قم به دسته یک کابوس قمی ها بوقوع پیوست
  • به گزارش شهرکریمه ، این دیدار که عصر پنجشنبه در ورزشگاه یادگار امام(ره) قم و با حضور حدود ۲ هزار تماشاگر برگزار شد، در نیمه نخست با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
    اعلام مردودی گل دوم صبای قم در آخرین ثانیه های وقت اضافه که برگشت همان توپ منجر به گل تساوی استقلال خوزستان شد، بحث برانگیزترین صحنه نیمه نخست این بازی بود.
    با شروع نیمه دوم بازیکنان صبای قم با توجه به پیش افتادن تیم سیاه جامگان در برابر پرسپولیس تهران با استرس بسیار به دنبال گل برتری در برابر استقلال خوزستان بودند و حملات بی برنامه ای را روی دروازه این تیم ترتیب دادند.
    در دقیقه ۵۶ ضربه کاشته احمد حسن زاده از پشت محوطه جریمه با واکنش زیبای دروازه بان استقلال خوزستان به کرنر رفت.
    در دقیقه ۶۳ یونس دلفی بازیکن استقلال خوزستان جای خود را به مصطفی قنبرزاده داد و دردقیقه ۶۴ ابوالقاسم دهنوی بازیکن صبای قم به جای احمد حسن زاده به میدان رفت.
    در دقیقه ۷۲ سید مهدی حسینی بازیکن بومی صبای قم شوت سرکشی را روانه دروازه استقلال خوزستان کرد که با بداقبالی این تیمدر دقیقه ۷۳ ابوالفضل محمدحسنی بازیکن ذخیره استقلال خوزستان به جای مهدی زبیدی به میدان آمد و در دقیقه ۷۶ کیوان امرایی بازیکن صبای قم جای خود را به مهرداد بایرامی داد.
    در دقیقه ۸۲ ابوالفضل محمدحسنی بازیکن استقلال خوزستان به دلیل جلوگیری از شروع بازی بازیکنان صبا با کارت زرد داور جریمه شد.
    در دقیقه ۸۵ منصور تنهایی بازیکن صبای قم به جای امید جهانبخش به میدان آمد و در دقیقه ۹۰ باقر هاشمی بازیکن استقلال خوزستان به جای مهدی مومنی به میدان رفت.
    در دقیقه ۸۹ علی اصغر عاشوری بازیکن استقلال خوزستان در یک ضد حمله با پای چپ گل دوم خود و تیم استقلال را به ثمر رساند تا آب سردی بر پیکره بازیکنان صبا ریخته باشد.
    در دقیقه ۹۴ داور مسابقه یک پنالتی به نفع تیم صبای قم اعلام کرد که این پنالتی را میثم مجیدی بر خلاف پنالتی قبلی در نیمه نخست این ضربه را بسیار بد زد و دروازه بان استقلال خوزستان این توپ را به راحتی مهار کرد.
    در پایان این دیدار بازیکنان صبای قم توان خروج از زمین را نداشته و تماشاگران داوران مسابقه را با اهانت های بسیار بدرقه کردند و یکی دو نفر از تماشاگران نیز برای ضرب و شتم داور وارد زمین شدند و بازیکنان و کادر داوری با اسکورت نیروهای انتظامی از زمین خارج شدند.
    عبدالصمد مرفاوی سرمربی تیم فوتبال صبای قم در این دیدار محسن فروزان را درون دروازه قرار داده و سید مهدی حسینی، کیوان امرایی، غلامرضا عنایتی، امید جهانبخش، مهران امیری، میرهانی هاشمی، حمیدرضا دیوسالار، میثم مجیدی، حنیف عمران زاده و احمد حسن زاده را به میدان فرستاده بود.
    در سوی دیگر سید اکبر پورموسوی سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان وحید شیخ ویسی را به عنوان دروازه بان و پیمان شیرزادی، عقیل کعبی، حسن بیت سعید، مهدی زبیدی، سلمان بحرانی، علی اصغر عاشوری، ابوالفضل علایی، یونس دلفی، مهدی مومنی و فرزاد جعفری را راهی میدان کرده بود.
    قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی بر عهده داشت و رحیم شاهین و حمید غمزه به عنوان کمک داورهای اول و دوم و کمیل غلامی به عنوان داور چهارم در این دیدار حضور داشتند.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.