×
×

با محتکران کالاهای اساسی به شدت برخورد می‌شود

  • کد نوشته: 94746
  • استاندار قم در بازدید از انبار ذخیره یکی از فروشگاه‌های بزرگ استان با تاکید بر تشدید برخورد با محتکران و اخلال گران در تامین و توزیع کالاهای اساسی، از همکاری مردم، کسبه و اصناف با دولت در عادلانه کردن نظام پرداخت یارانه ها قدردانی کرد.

    با محتکران کالاهای اساسی به شدت برخورد می‌شود
  • به گزارش پایگاه خبری فرهنگی شهر کریمه، سید محمدتقی شاهچراغی عصر چهارشنبه در بازدید از انبار ذخیره یکی از فروشگاه‌های بزرگ قم عنوان کرد: نظارت و کنترل در این زمینه وجود دارد و به طور حتم با محتکران و کسانی که خیر مردم را نمی‌خواهند، حتما برابر قانون با شدت بیشتر برخورد می‌شود؛ باور ما این است با توجه به بازدید امروز و آماری که داریم، هیچ محدودیتی نداریم.

     

    وی با اعلام اینکه یک تغییر نرخی قرار است اتفاق بیفتد که اعلام خواهد شد، گفت: ان شاالله با پیش بینی ها و خریدهایی که در سطح ملی شده و بخشی از آنان به استان‌ها سهمیه داده شده و در حال انتقال به استان‌هاست کار در روال معمول انجام می شود.

     

    استاندار قم اظهار کرد: جا دارد از فروشگاه های بزرگ، اصناف و خُرده‌فروشان که عمده آنها کمک و همراهی کردند و به ویژه از مردم فهیم قم، سپاسگزاری کنیم.

     

    وی مطرح کرد: انتظار می‌رود در چند روز آینده، التهابی که بخشی از آن فضاسازی بود، برطرف شود چرا که هیچ مشکلی در تامین کالاها و مایحتاج عمومی وجود ندارد.

     

    شاهچراغی خاطر نشان کرد: ان شاءالله همه کمک کنیم تا این کار بزرگ را که دولت سیزدهم آغاز کرده است را به سرانجام برسانیم.

     

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.