×
×

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم اعلام کرد:
بدهی ۱۳۰ میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی قم

  • کد نوشته: 2066
  • معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص مطالبات این دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌گر گفت: بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر مطالبه داریم. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، علی‌اصغر اکرمی در مراسم بهره‌برداری و افتتاح دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایزدی و همچنین بخش زایمان […]

    بدهی ۱۳۰ میلیارد تومانی بیمه ها به دانشگاه علوم پزشکی قم
  • معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص مطالبات این دانشگاه از سازمان‌های بیمه‌گر گفت: بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر مطالبه داریم.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، علی‌اصغر اکرمی در مراسم بهره‌برداری و افتتاح دستگاه ماموگرافی بیمارستان ایزدی و همچنین بخش زایمان و سونوگرافی این بیمارستان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی برگزار شد گفت: طرح تحول نظام سلامت از سال ۹۳ آغاز به کار کرد که هر روز شاهد اثرات و برکات آن در جامعه هستیم.

    وی بیان کرد: با اجرای این طرح شاهد کاهش پرداختی‌های مردم در مراکز درمانی دولتی بودیم و پس از آن موضوع بهداشت و آموزش نیز در دستورالعمل‌های بعدی طرح تحول بود.

    معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: یکی از مسائل بهسازی وضعیت ظاهری بیمارستان‌ها بود که تمامی بیمارستان‌ها دست به این اقدام زده و شاهد تحولات بسیار خوبی بودیم.

    اکرمی عنوان کرد: در قالب طرح تحول سلامت اعتبارات و ابلاغیه‌هایی که به قم داده شده ۲۳۰ میلیارد تومان بوده است که از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد تومان در حوزه درمان و بیش از ۷۰ میلیارد تومان نیز در حوزه بهداشت بوده است.

    وی گفت: در حوزه درمان این هزینه موجب کاهش پرداختی‌ها از جیب مردم شده است که بخش قابل توجهی از این ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده در قالب طرح تحول نظام سلامت در بخش درمان در خصوص فرانشیز و تعمیرات و هتلینگ بیمارستانی و… بوده است.

    اکرمی در خصوص خدمات گسترده در بیمارستان ایزدی گفت: دراین بیمارستان در سال ۹۴ و ۹۵ در خصوص تعمیرات و بهسازی، در حدود ۸۷۰ میلیون تومان هزینه شده است.

    وی در خصوص مطالبات دانشگاه علوم پزشکی قم از سازمان‌های بیمه‌گر گفت: در کل بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان از سازمان‌های بیمه‌گر مطالبه داریم که تنها مطالبه بیمارستان ایزدی ۱۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان است.

    معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: این مطالبات موجب بروز مشکلات و بدهی‌های گسترده و همچنین عدم توانایی در پرداخت کارانه به پرسنل شده است.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.