×
×

برترین تکواندوکاران قم معرفی شدند

  • کد نوشته: 5939
  • رقابت‌های تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان استان قم با هدف شناخت برترین‌ها برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور به انجام رسید.

    برترین تکواندوکاران قم معرفی شدند
  • به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، در شرایطی که زمان محدودی تا آغاز پیکارهای تکواندو قهرمانی رده سنی نونهالان پسر کشور وجود دارد، با برنامه‌ریزی انجام شده توسط کمیته مسابقات هیأت‌‌ تکواندو استان قم، رقابت‌های انتخابی تیم پسران قم در این رده سنی برگزار شد.

    با توجه به استقبالی که باشگاه‌های فعال این رشته از مسابقات قهرمانی و انتخابی پسران نونهال قم انجام داده بودند، این پیکارها به میزبانی خانه تکواندو شهیدان برجعلی‌زاده قم در سطح کمی و کیفی مطلوبی به انجام رسید و برترین‌های خود را برای تشکیل اردوی تیم نونهالان هیأت‌‌ تکواندو قم شناخت.

    در واقع با پایان این پیکارها نفراتی اعزامی به مسابقات انتخابی درون اردویی نونهالان قم با هدف تشکیل تیم منتخب هیأت‌‌ تکواندو استان قم برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور مشخص شدند تا این تیم از زمان باقی مانده تا شروع رقابت‌های کشوری برای کسب آمادگی لازم بهره کافی را ببرد.

    این مسابقات به واسطه حضور محمد جمشیدی رئیس هیأت تکواندو استان قم و بیژن مقان‌لو سرمربی سابق تیم ملی تکواندو ایران در خانه تکواندو قم، در اوج هیجان و جذابیت بین استعدادهای آینده‌دار این رشته به انجام رسید و شرکت کنندگان در ۱۰ وزن به رقابت پرداختند.

    با پایان این رقابت‌ها و در وزن اول حمیدرضا مرادی، وزن دوم کیوان کاظمی، وزن سوم محمدحسن نائیه، وزن چهارم حامد رضایی، وزن پنجم کامران کاظمی، وزن ششم یاسین آقازیارتی، وزن هفتم محمدامین سیمین، وزن هشتم سجاد سالمی، وزن نهم محمدجواد عبداللهی و وزن دهم محمد سعادت به اردوی تیم هیأت‌‌ تکواندو قم راه یافتند.

    رقابت‌های انتخابی تیم تکواندو پسران نونهال قم با معرفی برترین‌های اوزان مختلف در حالی به پایان رسید که رقابت شرکت کنندگان با هوگوی الکترونیکی برگزار شد و اعضای این تیم باید روزهای دوازدهم و سیزدهم تیر ماه در مسابقات قهرمانی کشور با حریفان خود از سایر استان‌ها رقابت کنند.

    این در حالی است که استاد محمدرضا رجبی به عنوان سرمربی و اساتید مصطفی طاهری، ناصر قره‌لر، روح‌الله داودآبادی به عنوان مربی تیم نونهالان هیأت‌‌ تکواندو استان قم زیر نظر استاد بیژن مقان‌لو مدیر فنی تیم نونهالان، هدایت این تیم را در مسابقات کشوری انجام می‌دهند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.