برترین آمرین به معروف و ناهیان از منکر با حضور دادستان قم موردتقدیر و تجلیل قرار گرفتند.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، مراسم بیست و پنجمین گردهمایی آمران به معروف و ناهیان از منکر استان قم با حضور دادستان قم و دیگر مسئولان استانی در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم در این مراسم با اشاره به اهمیت توجه به این فریضه الهی اظهار داشت: بی‌توجهی به حقایق مانند آنچه در کلام امام علی(ع) آمده مانند آن بوده که همانند حیوانات بدون در نظر قرار گرفتن خداوند و انسانیت مادیات فقط به دنبال مادیات و هوس‌های جنسی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدحسین معرفت وظیفه آمران به معروف را بیدارسازی مردم از خواب برشمرد و افزود: این رسالت در امتداد حرکت امام حسین(ع) بوده و نباید به تباهی کشیده شود، همچنین طلایه داران این فریضه مهم در نقاط مختلف کشور با روش‌های مطلوب در امتداد حرکت اهل‌بیت(ع) به دنبال هدایت مردم هستند.

وی بابیان اینکه رهبر معظم انقلاب نسبت به وضعیت کنونی جامعه هشدارهایی داده‌اند، ابراز کرد: ادامه این شرایط وضعیت مناسبی را به همراه ندارد که در این شرایط آمران به معروف و ناهیان از منکر با ورود به مسائل فرهنگی کشور تحولات مهمی در این زمینه ایجاد کرده‌اند.

دبیر ستاد احیای امربه‌معروف و نهی از منکر استان قم تصریح کرد: دشمنان نظام با ابزارهای مختلف به دنبال تضعیف نظام هستند که در این وضعیت آمرین به معروف بسیاری از ناهنجاری‌های بسیاری در کشور جلوگیری می‌کنند و علاوه بر حجاب آنان دغدغه‌های بسیاری را در مبارزه با تباهی، فساد و دزدی دارند.

وی با تأکید بر اینکه همه مسئولان و مردم باید پاسخگوی خون شهدا باشند ،عنوان کرد: شهیدان از برترین سرمایه گذشته‌اند و رسالت آمران به معروف و ناهیان از منکر در این شرایط سخت‌تر است و آنان بدون هیچ چشم‌داشتی مشغول اجرایی کردن فرامین الهی هستند.

گفتنی است در پایان این مراسم از برترین آمرین به معروف استان قم تجلیل به عمل آمد.