×
×

رئیس کل دادگستری اعلام کرد:
برخورد شدید و قاطع با استفاده کنندگان غیر مجاز از شبکه آب شهری در قم

  • کد نوشته: 1965
  • رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به این که با استفاده کنندگان غیر مجاز از شبکه آب شهری در قم برخورد شدید و قاطع می شود، بر شناسایی و معرفی انشعابات غیرمجاز به دستگاه قضایی تاکید کرد. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حجت الاسلام والمسلمین […]

    برخورد شدید و قاطع با استفاده کنندگان غیر مجاز از شبکه آب شهری در قم
  • رئیس کل دادگستری استان قم با اشاره به این که با استفاده کنندگان غیر مجاز از شبکه آب شهری در قم برخورد شدید و قاطع می شود، بر شناسایی و معرفی انشعابات غیرمجاز به دستگاه قضایی تاکید کرد.

    به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، حجت الاسلام والمسلمین حمزه خیلی در دیدار مدیرعامل، معاونان و جمعی از مدیران شرکت آب و فاضلاب قم با بیان این که اداره شهر با وجود این گونه بی نظمی ها با مشکل مواجه می شود افزود: باید با این اقدام های خلاف قوانین که به جامعه لطمه می زند به شدت برخورد شود.
    مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز در این دیدار، انشعابات غیرمجاز آب را یکی از چالش های پیش روی شرکت آب و فاضلاب برشمرد و گفت: کسانی که به صورت غیرمجاز از شبکه آب شهر استفاده می کنند ضمن ایجاد مشکلات بهداشتی در شبکه، در خدمت رسانی به مردم نیز اخلال به وجود می آورند.
    علی جان صادق پور با اشاره به برخی دیگر از تبعات استفاده غیرمجاز از شبکه آب شهری، از جمله نارضایتی مردم ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با کمک دستگاه قضایی استان با انشعابات غیرمجاز برخورد کنیم.
    وی هم چنین با ارائه گزارشی از وضعیت منابع آب استان، خاطرنشان کرد: با وجود کمبود آب و خشک سالی های متوالی در استان، در حال حاضر با احداث و بهره برداری از سد کوچری، مشکلی در تامین آب شهر نداریم.
    وی از تعامل و همکاری بسیار خوب دادگستری با شرکت آب و فاضلاب استان قم نیز تقدیر و تشکر کرد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.