×
×

برخی از بیت‌المال برای خود حقوق ویژه قائل می‌شوند/نباید برای رسیدن به اهداف شخصی از مردم گذر کرد

  • کد نوشته: 4349
  • نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه نباید برای رسیدن به اهداف شخصی از مردم گذر کردگفت: جوانان و نوجوانان بسیاری در طول انقلاب اسلامی از خواسته‌های مادی خود گذشته‌اند تا بتوانند ماندگاری انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

    برخی از بیت‌المال برای خود حقوق ویژه قائل می‌شوند/نباید برای رسیدن به اهداف شخصی از مردم گذر کرد
  • به گزارش شهرکریمه ، مهرداد بذرپاش چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهدای پردیسان که در مسجد امام موسی کاظم(ع) برگزار شد، با بیان اینکه مجالس شهدا فرصتی برای یادآوری آرمان‌ها و ارزش‌هاست، اظهار کرد: شهدای مدافع حرم برای تامین امنیت نظام اسلامی و دفاع از مقدسات دینی در خارج از کشور جان خود را فدا کرده‌اند.

    وی حراست از خاک کشور را از نشانه‌های وطن‌پرستی دانست و اضافه کرد: شهدای تیپ فاطمیون به دنبال دفاع از خاک ایران اسلامی بوده و از افرادی که در شرایط خطر به دنبال تحصیل در خارج از کشور هستند جایگاه والاتری دارند.

    نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برخی در رسانه‌ها به شهدای مدافع حرم ارزش نمی گذارند تصریح کرد: این افراد مدعی وطن‌دوستی و ملی‌گرایی هستند در حالی که عیار وطن‌پرستی در آسمان کشورهای غربی رقم زده نمی‌شود.

    وی با اشاره به اینکه شهدای مدافع حرم در کشورهای مختلف برای سرافرازی نظام اسلامی تلاش می‌کنند، عنوان کرد: آرمان‌های این افراد بالاتر از وطن‌دوستی بوده است چرا که آنها برای آرمان‌های بالاتری جان خود را فدا کرده‌اند.

    بذرپاش یادآور شد: اگر امنیتی نباشد افراد ناآگاه وجود نخواهند داشت که بخواهند به شهدا توهین کنند؛ این افراد بی‌معرفت به صورت مستمر به دنبال مطرح کردن مباحث نادرست در مورد شهدا هستند.

    وی با بیان اینکه برخی از بیت‌المال برای خود حقوق ویژه قائل می‌شوند، تصریح کرد: انقلاب سال ۵۷ در مسیر انبیا و اولیای الهی بوده و برای اینکه آرمان‌های امام خمینی(ره) را تحقق بخشد در شرایط کنونی نیز نباید از مسیر اصلی خود فاصله گیرد.

    بذرپاش با تاکید بر اینکه نباید از مردم گذر کرده تا به اهداف شخصی خود برسیم، اضافه کرد: جوانان و نوجوانان بسیاری در طول انقلاب اسلامی از خواسته‌های مادی خود گذشته‌اند تا بتوانند ماندگاری انقلاب اسلامی را رقم بزنند.

    نماینده سابق مجلس شورای اسلامی رمز ماندگاری شهدا را یاری‌رساندن به ولایت در هنگام لازم دانست و ادامه داد: انقلاب اسلامی با قدرت باید مشکلات را رفع کرده و مسیر خود را ادامه دهد.

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.