×
×

برخی وزرا توسط پیمانکاران اجناسی که در داخل کشور تولید می‌شود را وارد کرده‌اند

  • کد نوشته: 4894
  • نماینده مردم ارومیه از واردات برخی کالاها که مشابه آن در داخل وجود دارد از سوی برخی وزرا و توسط پیمانکاران انتقاد کرد.

    برخی وزرا توسط پیمانکاران اجناسی که در داخل کشور تولید می‌شود را وارد کرده‌اند
  • به گزارش شهرکریمه نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه) پارلمان، در اخطار قانون اساسی با استناد به اصل ۴۳ گفت: طبق این اصل بر افزایش تولید محصولات کشاورزی و دامی تأکید شده است که باید کشور در این حوزه‌ها به مرحله خودکفایی برسد.

    وی اضافه کرد: اگر در قانون نقصی وجود دارد بگویید تا ما آن را اصلاح کنیم، ما قانون را قبلاً اصلاح کرده‌ایم تا از توان تولید داخلی حمایت شود.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس خطاب به رئیس مجلس اظهار داشت: به هیأت رئیسه بگویید از باب نظارت مجلس، سؤال‌ها و استیضاح‌ها را به نوبت انجام دهند؛ تعدادی از نمایندگان مجلس در جهت حفظ اشتغال و افزایش تولید ملی، توجه به اقتصاد مقاومتی سؤالاتی را از وزرای مربوطه پرسیده است، اما یکی از اعضای هیأت رئیسه نوبت را رعایت نمی‌کند، بنابراین از شما به عنوان رئیس مجلس می‌خواهیم که به هیأت رئیسه تذکر دهید تا نوبت سؤالات و استیضاح‌ها را رعایت کند.

    قاضی‌پور با تأکید بر اینکه ما آمده‌ایم تا از اسلام و ولایت و مملکت دفاع کنیم، تصریح کرد: ما نیامده‌ایم تا از واردات بی‌رویه دفاع کنیم؛ تعدادی از وزرا توسط پیمانکاران اجناسی وارد کرده‌اند که مشابه آن در داخل تولید می‌شود.

    قاضی‌پور همچنین خاطرنشان کرد: آقای لاریجانی! از شما می‌خواهیم تدبیری اتخاذ کنیم تا حق نمایندگان ضایع نشود.

     

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.