×
×

برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در سوگ جوادالائمه (ع) اعلام شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان

  • کد نوشته: 127169
  • قم - معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه‌های این مکان مقدس به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) را اعلام کرد.
    برنامه‌های مسجد مقدس جمکران در سوگ جوادالائمه (ع) اعلام شد – پایگاه خبری شهرکریمه | اخبار ایران و جهان
  • [ad_1]

    حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه به تشریح برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های این هفته از روز سه شنبه هفته جاری با محفل انس با قرآن و عترت پیش از اقامه جماعت مغرب و عشا آغاز و پس از اقامه نماز، مراسم قرائت دعای توسل با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین واضحی و مداحی حاج مهدی سلحشور برگزار خواهد شد.

    وی ادامه داد: چهارشنبه مراسم سوگواری شب شهادت امام جواد (ع) پس از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت الاسلام حسین آبادی و مداحی حاج جواد اشعری برگزار می‌شود.

    معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از برگزاری مراسم عزاداری در سالروز شهادت امام جواد (ع) خبر داد و گفت: این برنامه بعد از اقامه نماز ظهر و عصر با مداحی کربلایی احمد نصرالهی برگزار می‌شود؛ مراسم قرائت دعای کمیل این هفته نیز همزمان با شام شهادت جوادالائمه (ع) با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین گنجی و مداحی حاج علی حبیب زاده در صحن جامع مهدوی برگزار می‌شود.

    حسین آبادی با اشاره به اینکه روز جمعه مصادف است با سالروز ازدواج حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، بیان کرد: مراسم قرائت دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین الیاسی و مداحی حاج ابوذر بی وکافی برگزار می‌شود. مراسم سالروز این پیوند آسمانی نیز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر با نوای حاج مسعود زمانی برگزار می‌شود.

    وی خاطرنشان کرد: پایان بخش برنامه‌های این هفته قرائت زیارت آل یاسین در ساعت ۱۹ خواهد بود.

    [ad_2]

    منبع

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید