×
×

برپایی دومین یادواره شهدای گمنام هیدج

  • کد نوشته: 11732
  • سمیه بابایی، مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) هیدج در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: حوزه علمیه و پایگاه بسیج طلاب خواهران هیدج بمناسبت هفتمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و هفته دفاع مقدس دومین یادواره شهدای گمنام شهر هیدج را برگزار می‌کند.وی با بیان اینکه سخنران این مراسم خانم بیگوردی مدرس حوزه […]

    برپایی دومین یادواره شهدای گمنام هیدج
  • برپایی دومین یادواره شهدای گمنام هیدجسمیه بابایی، مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) هیدج در گفت‌وگو با ایکنا از زنجان، گفت: حوزه علمیه و پایگاه بسیج طلاب خواهران هیدج بمناسبت هفتمین روز شهادت سرور و سالار شهیدان امام حسین(ع) و هفته دفاع مقدس دومین یادواره شهدای گمنام شهر هیدج را برگزار می‌کند.
    وی با بیان اینکه سخنران این مراسم خانم بیگوردی مدرس حوزه هست، گفت: سخنرانی این مدرس با محوریت موضوعات تربیت می باشد.
    مدیر حوزه علمیه الزهرا(س) هیدج گفت: این مراسم معنوی همزمان با چهارشنبه، ۴ مهرماه ساعت ۱۵ الی ۱۷:۳۰ در حوزه علمیه خواهران الزهرا(س) هیدج برگزار می‌شود.
    وی با اشاره به جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام جمهوری اسلامی، تصریح کرد: اقتداری که نظام جمهوری اسلامی در دنیا به آن رسیده هست، به برکت خون شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی هست.
    بابایی بیان کرد: برای زنده نگهداشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، همه باید کوشش کنند که این فرهنگ به نسل‌های آینده جابه جایی یابد و برپایی یادواره شهدا و تکریم خانواده شهدا من جمله راه‌های جابه جایی این فرهنگ با اعتبار هست.
    وی یادآور گردید: اگر رشادت‌طلبی، ایثار، از خودگذشتگی‌ها و جان نثاری‌های شهدا و رزمندگان اسلام در آن روزها نبود، هم اینک آرامش و آسایش در جامعه وجود نداشت، به همین علت خلوص پاک آن شهدا و قطره خونی که در مسیر انقلاب اهدا کرده‌اند با هیچ چیزی قابل قیاس نیست.
    وی با اشاره به اینکه برپایی یادواره‌های شهدا نقش پررنگی در بصیرت‌افزایی در جامعه دارد، دنبال کرد: امروز زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و محافظت حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنان برای استمرار انقلاب اسلامی، عزت و عظمت نظام اسلامی ایران و ایرانیان لازم و ضروری هست؛ به همین علت برپایی یادواره شهدا نقش مؤثری در روشنگری، بصیرت و دشمن شناسی جامعه دارد و زمینه آشنایی جوانان و نسل جوان را با افکار شهدا و اغراض آنان فراهم می‌کند. انتهای پیام

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.