دبیر نخستین جشنواره «پاسخ برتر» در نشست خبری برگزاری این جشنواره که امروز در مدرسه علمیه جعفریه قم برگزار ش رخبر از برگزاری اختتامیه نخستین جشنواره «پاسخ برتر» در قم داد

به گزارش شهرکریمه حجت‌الاسلام سیدعباس سیدنژاد دبیر نخستین جشنواره «پاسخ برتر» در نشست خبری برگزاری این جشنواره گفت از بین آثار فوق، ۲۵۶ عنوان کتاب، ۱۶۴ مقاله، ۱۷۶ پاسخ کوتاه، ۱۱۸ شعر، ۱۰ داستان، ۳۰ فیلم بلند، ۱۳ فیلم کوتاه، ۸ فیلمنامه، ۴ مستند، ۱۷۴ کلیپ، ۱۷ موشن، ۱۴ عکس نوشته، سه نرم افزار و حدود ۱۶۰ صفحه فضای مجازی است.

سیدنژاد افزود: اختتامیه جشنواره پاسخ برتر روز دوشنبه ۱۳ تیر ماه با پیام آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید و سخنرانی آیت‌الله علی‌رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بخش‌های برنامه‌ریزی شده برای این جشنواره گفت: برنامه زنده  پاسخ به شبهه، شعرخوانی، بحث نقد وهابیت و تقدیر از آثار برتر بخشی از محتوای جشنواره را تشکیل می‌دهد.

سیدنژاد با اشاره به تقدیر از ۱۰۴ نفر در جشنواره فوق، ادامه داد: در بخش کتاب ۵ نفر، در بخش پایان نامه از۴ نفر، در شعر از ۳ نفر، در داستان از ۲ نفر و در بخش فضای مجازی نیز از ۴ نفر و نیز ۴ نهاد برتر در پاسخگویی به شبهات و  ۳ شخصیت پاسخگو هم تقدیر خواهد شد؛ ۱۰ درصد شرکت کنندگان دانشجو هستند که از بین آنان، ۴ نفر تجلیل خواهند شد.

وی یادآور شد: بخش ویژه جشنواره تجلیل از آیت‌الله مصباح و همسر ایشان و نیز تجلیل از آیت‌الله سبحانی خواهد بود.

دبیر نخستین جشنواره پاسخ برتر گفت: اختتامیه جشنواره فوق روز دوشنبه ۱۳ تیر از ساعت ۱۰:۳۰ در سالن امین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود.