[ad_1] به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، جلسه کمیته پشتیبانی دبیرخانه ستاد بحران نهادهای حوزوی با موضوع مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور مدیران ارشد مراکز حوزوی در مرکز خدمات برگزار شد. حجت الاسلام و المسلمین زمانی دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه در این جلسه در سخنانی از حضور پرشور طلاب جهادی برای […]

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری شهرکریمه، جلسه کمیته پشتیبانی دبیرخانه ستاد بحران نهادهای حوزوی با موضوع مقابله با شیوع ویروس کرونا با حضور مدیران ارشد مراکز حوزوی در مرکز خدمات برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین زمانی دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه در این جلسه در سخنانی از حضور پرشور طلاب جهادی برای مقابله با شیوع کرونا قدردانی کرد و گفت: استقبال طلاب خواهر و برادر برای حضور در بیمارستان‌ها و غسالخانه به قدری بالا بود که در حال حاضر طلاب در لیست نوبت برای خدمت رسانی قرار می‌گیرند.

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیرمترقبه بیان کرد: حوزه علمیه تجربیات خوبی را در این بحران کسب کرده است که خود یک نعمت الهی است.

همچنین در این جلسه گزارشی از وضعیت طلاب جهادی فعال در بیمارستان‌ها، آرامستان ها و در سطح شهرها برای ضد عفونی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی در بین مردم ارائه شد که مشاوره‌های اساتید مشاوره حوزه یکی از فعالیت‌های گروه‌های جهادی بوده که مورد استقبال و علاقه بیماران، کادر درمان بیمارستان‌ها و خانواده متوفیان و بیماران کرونایی قرار گرفته است.

همچنین در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات ارائه گردید از جمله، تشکیل قرارگاه جهادی مرکز خدمات، برگزاری وبینار و کلاس‌های مجازی در موضوعات بهداشتی و همچنین موضوعات فرهنگی خانواده، برگزاری مسابقات مجازی و برگزاری چالش‌های جذاب در حوزه تفریح و نشاط خانواده و همچنین در عرصه مباحث بهداشت و سلامت، ارائه مشاوره تلفنی خانواده، «انتشار مجله الکترونیک در حوزه خانواده و حوزه بهداشت و سلامت، توزیع بسته فرهنگی ایام کرونا میان اقشار خاص جامعه هدف، از جمله خانواده‌های مبتلایان، متوفیان، و طلاب جهادی، برقراری دوره‌های کوتاه‌مدت حفظ قرآن کریم به صورت تلفنی و ضد عفونی کردن منازل بیماران و متوفیان./۱۳۳۰/ج

[ad_2]