[ad_1] حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با اشاره به برگزاری دوره مراقبت معنوی ویژه طلاب اظهار کرد: براساس رسالت روحانیت نسبت به انجام خدمات اجتماعی برای مردم، در ایام شیوع کرونا طلاب و حوزویان وارد خدمت شدند. دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر […]

[ad_1]

حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، با اشاره به برگزاری دوره مراقبت معنوی ویژه طلاب اظهار کرد: براساس رسالت روحانیت نسبت به انجام خدمات اجتماعی برای مردم، در ایام شیوع کرونا طلاب و حوزویان وارد خدمت شدند.

دبیر ستاد حوزوی بحران و حوادث غیر مترقبه به عرصه های خدمتی طلاب جهادی در ایام کرونا اشاره کرد و ادامه داد: در ایام کرونا طلاب جهادی براساس ده عرصه خدمتی تعریف شده وارد میدان شدند.

وی عیادت از بیماران کرونایی را از عرصه های تعریف شده برای طلاب جهادی خواند و گفت: به دلیل نیاز شدید بیماران کرونایی به عیادت، همراهی و التیام روحی همچنین نیاز به همکاری در دادن داروها طلاب وارد بیمارستان ها شدند.

حجت الاسلام والمسلمین زمانی ادامه داد: به دلیل آگاهی و کسب اطلاعات لازم طلاب جهادی از مهارت ها و انجام همکاری های دوره آموزشی هشت ساعته ای با حضور هفتصد طلبه برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با آغاز موج دوم شیوع کرونا آگاهی و داشتن اطلاعات بیشتری برای طلاب احساس شد در نتیجه دوره آموزشی شصت ساعته با حضور ۵۰ طلبه جهادی و طلاب مبلغ از سوی نهاد رهبری در دانشگاه ها، در یک اردوگاه با حضور ده استاد متخصص و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان در دوره شصت ساعته، گواهی مربی گری از سوی دانشگاه علوم پزشکی و حوزه علمیه قم دریافت خواهند کرد تا بتوانند طلاب جهادی در استان های مختلف را آموزش دهند که استان های دارای وضعیت قرمز در اولویت هستند./۱۳۲۴/ت۳۰۲/ف

[ad_2]