×
×

به مناسبت دهه فجر
برگزاری ۴۴ مراسم پیروزی انقلاب در ۴۴ مسجد قم

  • کد نوشته: 274393
  • سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم از برگزاری ۴۴ جشن دهه فجر در ۴۴ مسجد سطح شهر قم خبر داد.

    برگزاری ۴۴ مراسم پیروزی انقلاب در ۴۴ مسجد قم
  • به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیداحمد طباطبایی‌نژاد در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان قم در خصوص برنامه‌های دهه فجر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم، اظهار کرد: در این ایام ۴۴ جشن در ۴۴ مسجد مناطق مختلف شهری قم برگزار می‌شود.

    سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه امسال نیز مانند سال‌های گذشته پویش نصب پرچم اجرا می‌شود، عنوان کرد: تولید روزنامه دیواری من یار انقلابم، راه‌اندازی نمایشگاه انقلاب در نگارگذر صفائیه، اجرای سرود خیابانی، اجرای فیلم و … از دیگر برنامه‌ها در این ایام است.

    وی با اشاره به نورافشانی شب ۲۲ بهمن در مساجد و محلات، مطرح کرد: همچنین به مناسبت ایام دهه فجر آئین رونمایی از فیلم‌های مرتبط با این ایام نیز در خانه موزه شهیدان زین‌الدین برگزار خواهد شد.

    وی با اشاره به برگزاری جشنواره فرزندان انقلاب در محلات، خاطرنشان کرد: همچنین از کتاب شهید کلهری که به‌تازگی نگارش و تنظیم آن به اتمام رسیده است، در ایام دهه فجر رونمایی خواهد شد.

    طباطبایی‌نژاد با تأکید بر اینکه تورهای روایتگری انقلاب نیز در این ایام برگزار خواهد شد، تصریح کرد: همایش شهرداران مدارس نیز به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در قم برگزار خواهد شد.

    انتهای پیام/

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید