[ad_1] به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه،حجج اسلام‌و‌المسلمین رضوی خانکهدانی و رستمی‌وند و محمد مهدی مرادی به‌ترتیب در بررسی طرح‌های «اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی و مهریه» و «مالیات بر عایدی سرمایه» برگزیدگان مرحله دوم اجرای طرح مفتاح مرکز تحقیقات اسلامی شدند. در مرحله دوم طرح مفتاح، دو طرح «اصلاح قانون […]

[ad_1]

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری شهرکریمه،حجج اسلام‌و‌المسلمین رضوی خانکهدانی و رستمی‌وند و محمد مهدی مرادی به‌ترتیب در بررسی طرح‌های «اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی و مهریه» و «مالیات بر عایدی سرمایه» برگزیدگان مرحله دوم اجرای طرح مفتاح مرکز تحقیقات اسلامی شدند.

در مرحله دوم طرح مفتاح، دو طرح «اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت‌های مالی و مهریه» و طرح «مالیات بر عایدی سرمایه» جهت اظهار‌نظر پژوهش‌گران معرفی شد که از بین نظرات دریافت‌شده در خصوص طرح «اصلاح قانون نحوه اجرای محکومیت های مالی و مهریه» گزارش حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمد‌هادی رضوی خانکهدانی و رضا رستمی وند بسیار عالی ارزیابی شد.

در خصوص طرح «مالیات بر عایدی سرمایه» نیز از بین نظرات دریافت شده، گزارش حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد‌مهدی مرادی به عنوان گزارش برتر انتخاب شد و مقرر گردید از برگزیدگان تقدیر به‌عمل آید.

طرح مفتاح در سال جاری به ابتکار مرکز تحقیقات اسلامی مجلس برای توسعه مشارکت نخبگان، اساتید، طلاب و دانشجویان در مباحث فقهی – تقنینی اجرا شد.

در قالب این طرح، موضوعاتی از بین طرح‌ها و لوایح در دستور بررسی مجلس شورای اسلامی، جهت مطالعه و اظهارنظر ارائه می‌گردد و علاقمندان نیز نقطه‌نظرات خود را در چارچوب سوالات مشخص‌شده، به مرکز ارسال و در نهایت بعد از ارزیابی‌های نهایی، با حفظ حقوق مادی و معنوی افراد مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

گفتنی است طرح مفتاح ادامه دارد و به‌زودی فراخوان سومین مرحله این طرح اعلام می‌گردد.

[ad_2]

منبع