مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: در نظر داریم چهار فروشگاه در سطح شهر قم در زمینه تأمین مایحتاج عمومی، میوه و تره‌بار، مواد غذایی و مواد پروتئینی آبزیان احداث کنیم. به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با بیان اینکه احداث چهار فروشگاه در سطح شهر در دستور […]

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم گفت: در نظر داریم چهار فروشگاه در سطح شهر قم در زمینه تأمین مایحتاج عمومی، میوه و تره‌بار، مواد غذایی و مواد پروتئینی آبزیان احداث کنیم.

به گزارش شهرکریمه به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، علیرضا مظفری با بیان اینکه احداث چهار فروشگاه در سطح شهر در دستور کار است، اظهار کرد: این فروشگاه‌ها به منظور ارائه خدمات به زائران و مجاوران راه‌اندازی می‌شود و مایحتاج عمومی، میوه و تره بار، مواد غذایی و مواد پروتئینی آبزیان در این فروشگاه‌ها در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این فروشگاه‌ها به منظور عرضه مایحتاج عمومی مردم، حذف واسطه‌ها و کاهش هزینه‌های شهروندان به بهره‌برداری می‌رسند، خاطرنشان کرد: قرارداد یک هایپرمارکت در بلوار محتشم کاشانی منعقد شده که احداث آن در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهرداری قم با اشاره به فروشگاه‌های دیگر گفت: احداث بازار روز در بلوار شهید همت از اقدامات دیگر بوده که تنها عرضه میوه و تره‌بار در آنها انجام می‌شود، اکنون در حاشیه کانال پردیسان فروشگاه همشهری واقع شده که ساماندهی می‌شود و با کارایی بیشتر در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی عنوان کرد: راه‌اندازی فروشگاهی به مساحت ۸۰۰ متر در بلوار امام موسی صدر در دستور کار قرار می‌گیرد که به مواد پروتئینی اختصاص دارد.

مظفری با بیان اینکه ۱۸ فروشگاه شهروند در اختیار مردم است، گفت: این فروشگاه‌ها در مناطق یک، دو، چهار، ۶ و هشت واقع شده و به غیر از بازارهای روز است.

وی یادآور شد: به نظر می‌رسد با احداث این فروشگاه‌ها شبکه توزیع تکمیل می‌شود ولی در زمینه افزایش کیفیت و پایین آوردن قیمت محصولات باید به شبکه تولید استانی توجه شود و در زمینه کیفیت آن کار کرد.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری قم با بیان اینکه هر منطقه‌ای به فراخور وضعیت فرهنگی و اجتماعی نیازهایی دارد، گفت: منطقه هفت یک مجموعه توریست‌پذیر است بنابراین باید نیازهای مختص زائر در آن پیگیری شود، باید در چنین مکان‌هایی دنبال برطرف کردن نیازمندی‌های فرهنگی و خدماتی باشیم و مکان‌یابی فروشگاه‌ها بر اساس جمعیت و نیاز منطقه به فروشگاه انجام می‌شود.