فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: نیروی مقاومت بسیج باید با تشکیل قرارگاه ویژه در بحث مقابله با آسیب ها و ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی به طور جدی ورود پیدا کند. به گزارش شهرکریمه سردار غلامرضا احمدی چهارشنبه شب در همایش پرچمداران جهاد کبیر در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی […]

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: نیروی مقاومت بسیج باید با تشکیل قرارگاه ویژه در بحث مقابله با آسیب ها و ناهنجاری اجتماعی و اخلاقی به طور جدی ورود پیدا کند.

به گزارش شهرکریمه سردار غلامرضا احمدی چهارشنبه شب در همایش پرچمداران جهاد کبیر در حسینیه امام خامنه ای گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) قم، اظهار داشت: امروز همانند دوران دفاع مقدس نیاز به تشکیل قرارگاه داریم.
وی با تاکید بر این که وظیفه بسیج در راستای تعمیق باورها و ارزش های دینی بسیار مهم است، ضمن اشاره به ضرورت تداوم راه رزمندگان و همه شهیدان کشور، افزود: بسیجیان باید با عملکرد خوب و درخشان خود همانند بسیجیانی که در عملیات آزادسازی خرمشهر حضور داشتند، نمره قبولی کسب کنند.
احمدی با اشاره وجود آسیب های مختلف اجتماعی از جمله طلاق و بالا رفتن سن ازدواج، خاطرنشان کرد: از آنجا که یکی از مهمترین علل بروز این آسیب ها مسائل اقتصادی است، بسیج محلات و امامان جماعت مساجد می توانند با جذب کمک های خیرین زمینه لازم برای ازدواج جوانان و هم چنین جلوگیری از متارکه زوج های جوان را ایجاد کنند.
وی با اشاره به اجرای طرح ایتام از سوی کمیته امداد خمینی(ره) افزود: ایجاد طرح های مشابهی برای موضوع کاهش طلاق و سن ازدواج نیز تا حدود زیادی می تواند در حل این معضل ها موثر باشد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین (ع) سپاه قم نیز در این همایش با بیان این که بسیج قلب تپنده مسئولان نظام بویژه رهبر معظم انقلاب است، گفت: بسیجیان هیچگاه به دنبال منافع سیاسی، حزبی و گروهی نیستند.
سرهنگ محمد علی مختاران با بیان این که نگاه همه بسیجیان به رهبر معظم انقلاب بوده، معظم له را به خوبی می شناسند و فرمایش های ایشان را در تک تک کارهای خود مد نظر قرار می دهند، افزود: امروز هیچ چیزی مهم تر از شناخت راهکارها و توطئه های دشمن و طمع هایی که نسبت به انقلاب و به خصوص جوانان بسیجی دارد، نیست.
وی با اذعان به این که همایش پرچمداران جهاد کبیر با همایش های دیگر تفاوت عمده ای دارد، افزود: تنها مطالبه ما از فرماندهان و مسئولان حوزه های بسیج، انجام کار تشکیلاتی و شبکه ای بوده است که با انجام مطلوب این ماموریت شاهد این اجتماع پرشور در این همایش هستیم.
همایش پرچمداران جهاد کبیر از سری برنامه های هفته بسیج، توسط معاونت فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم ترتیب یافته بود.
پنجم آذرماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ است./منبع: ایرنا