[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح همزمان طرح‌های مناطق اقتصادی و آزاد کشور که با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور مجاهدانه کارآفرینان در شرایط سخت تحریم و کرونا در میدان تولید گفت: استمرار ثبات اقتصادی و حمایت از […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، بهرام سرمست ظهر پنجشنبه در آئین افتتاح همزمان طرح‌های مناطق اقتصادی و آزاد کشور که با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری به صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد، ضمن تقدیر از حضور مجاهدانه کارآفرینان در شرایط سخت تحریم و کرونا در میدان تولید گفت: استمرار ثبات اقتصادی و حمایت از توسعه واحدهای تولیدی در اولویت کاری مسئولان استان بود.

وی افزود: طی ۲ سال گذشته ۴۳۳ واحد تولیدی و یا طرح‌های توسعه‌ای در استان قم به بهره برداری رسید.

استاندار قم بازگشت ۵۰ واحد راکد و نیمه راکد به مدار تولید را از اهداف استان برشمرد افزود: با پشتیبانی از تولید و مانع زدایی از مسیر تولید ۶۰ واحد صنعتی راکد به مدار تولید بازگشتند و این مصداقی برای حمایت مدیریت استان از تولیدکنندگان است.

وی با تاکید بر ضرورت اتصال راه آهن سراسری به منطقه اقتصادی سلفچگان گفت: رئیس جمهور نیز بر اجرای هر چه سریع‌تر این طرح تاکید کرده اند و مسئولان باید با پیگیری‌های جدی بهره برداری از آن را تسریع کنند.

گفتنی است امروز با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهور پنج طرح تولیدی با سرمایه‌گذاری ۴۸۰ میلیارد ریال و ۳۶۰ هزار یورو و ایجاد اشتغال برای ۱۸۰ نفربه بهره برداری رسید.

این طرح‌ها شامل واحدهای صنعتی تولید کننده دستگاه‌های الکترونیک، لوازم و ابزار آلات، خوراک دام، طیور و آبزیان، تولید البسه شامل لباس فرم و تولید انواع کیک و بیسکوئیت است.

[ad_2]