×
×

انتقاد آیت الله نوری همدانی از برگزاری کنسرت در قم:
به جای کنسرت برای جوانان اشتغال ایجاد کنید

  • کد نوشته: 2190
  • این مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از برگزاری کنسرت در قم،گفت: قم پایگاه اهلبیت(ع) است و در آن کنسرت نداریم ، اگر می خواهید جوانان را خوشحال کنید برای آنها شغل و وسایل ازدواج ایجاد کنید. به گزارش شهرکریمه آیت الله حسین نوری در دیدار ستاد راهیان نور دانش آموزی با اشاره به آیاتی از […]

    به جای کنسرت برای جوانان اشتغال ایجاد کنید
  • این مرجع تقلید شیعیان با انتقاد از برگزاری کنسرت در قم،گفت: قم پایگاه اهلبیت(ع) است و در آن کنسرت نداریم ، اگر می خواهید جوانان را خوشحال کنید برای آنها شغل و وسایل ازدواج ایجاد کنید.

    به گزارش شهرکریمه آیت الله حسین نوری در دیدار ستاد راهیان نور دانش آموزی با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، اظهار داشت:انسان ها از آغاز باید بدانند که در این عالم تمام کمالات، پیشرفت ها و راحتی ها با رنج و مشقت به دست می آید پس باید همه به این رنج ها عادت کنیم تا به اوج قدرت و سربلندی برسیم.

    وی ادامه داد:خداوند این عالم را به گونه ای آفریده است که تمام امکانات و استعداد های در آن فراهم است و انسان ها خود باید برای راحتی، کمال، قدرت و عزت خود تلاش کنند و در مسیر درست گام بردارند.

    این مرجع تقلید با اشاره به اینکه این سنت الهی است، بیان داشت: سنت پروردگار قابل تغییر نیست ما باید سنت را یاد بگیریم و از حوادث عبرت و براساس آن گام برداریم.

    وی ابراز داشت: هر انسانی بر اساس استقامت، تحمل، تلاش و کوشش خود راحتی و آرامش به دست می آورد؛ خداوند رهبری یک ملت و امتی را به یک عده جبار، ستمگر و کاخ نشین ها نمی دهد.

    آیت الله نوری همدانی در ادامه اضافه کرد: علم و فرهنگ ما فقط درکتاب و حوزه و دانشگاه نیست بلکه باید عبرت از حوادث و ریشه یابی از آنها درس بگیریم و عمل کنیم.

    وی با اشاره به بازدید جوانان و دانش آموزان از مناطق جنگی، گفت: زمانی ایران افتخار خود می دانست که از استکبار حمایت کند ولی امروز اینطور نیست و چه شد که این ایران  امروز قدرت، عزت، استقامت و… پیدا کرده است که همه بخاطر وجود یک مدیر، جهادگر، اخلاص و… به نام امام خمینی(ره) می باشد.

    این مرجع تقلید شیعیان اضافه کرد: من شما را به خواندن سه کتاب صحیفه نور، دفتر تبیان و وصیت نامه امام خمینی(ره) توصیه می کنم و پیشنهاد می کنم این کتاب ها را در طول مسیر حرکت کاروان ها در دسترس افراد قرار دهید تا آنها را مطالعه کنند.

    وی در خاتمه با اشاره به برگزاری کنسرت در قم تاکید کرد: در روزنامه خواندم که می خواهند کنسرتی درست کنند و جوانان در آن خوش باشند که پیغام دادم قم پایگاه اهلبیت(ع) است و در آن کنسرت نداریم ، اگر می خواهید جوانان را خوشحال کنید برای آنها شغل و وسایل ازدواج ایجاد کنید.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.