[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، همزمان با سالروز نهم ربیع الاول روز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) مراسمی با حضور نیروهای مسلح استان قم با عنوان بیعت با امام و با حضور سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد مشترک کل نیروهای مسلح در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار شد.   در این مراسم که یگان‌های منتخبی از سپاه علی بن […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، همزمان با سالروز نهم ربیع الاول روز آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) مراسمی با حضور نیروهای مسلح استان قم با عنوان بیعت با امام و با حضور سردار سرلشکر باقری رئیس ستاد مشترک کل نیروهای مسلح در صحن مسجد مقدس جمکران برگزار شد.  

در این مراسم که یگان‌های منتخبی از سپاه علی بن ابی طالب(ع) قم، ارتش و نیروی انتظامی و همچنین بسیجیان حضور داشتند حجت الاسلام رحیمیان تولیت مسجد مقدس جمکران به حاضرین خوش آمد گفت و بعد از آن سردار سرلشکر باقری به ایراد سخن پرداخت.

پرچم جمهوری اسلامی نیز در ابتدای مراسم در صحن مسجد مقدس جمکران به اهتزاز در آمد و در پایان میثاق‌نامه نیروهای نظامی در راستای تجدید بیعت با امام زمان(عج) قرائت شد.

در این مراسم علاوه بر نیروهای نظامی، دستگاه‌های خدمات رسان استان از جمله هلال احمر و  نیز خادمین مسجد مقدس جمکران حضور داشتند.

سرلشکر باقری در بخشی از سخنانش با ابراز خرسندی از برگزاری چنین مراسمی در روز آغاز امامت حضرت مهدی(عج)، پیشنهاد داد تا این برنامه در سراسر کشور اجرایی شود.

[ad_2]