مدیر پژوهش و برنامه‌ریزی راهبردی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با مدیرعامل و مسوول طرح و برنامه مجمع حامیان جامعه نخبگانی علوم اسلامی و انسانی دیدار کرد.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری شهرکریمه، مدیر پژوهش و برنامه‌ریزی راهبردی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با مدیرعامل و مسوول طرح و برنامه مجمع حامیان جامعه نخبگانی علوم اسلامی و انسانی

در دیدار صمیمانه جناب آقای مجید مجیدی مدیر پژوهشی اتحادیه با حجت‌الاسلام فخر روحانی مدیرعامل مجمع حامیان جامعه نخبگانی و رستمی کیا معاونت طرح و برنامه اداره کل حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه که ۲۴ دی ماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

بر اساس این گزارش، ابتدا گزارشی از نحوه شکل گیری مجمع حامیان و ضرورت و اهداف مجموعه توسط حجت الاسلام فخرروحانی ارائه شد و در ادامه آقای رستمی کیا گزارشی از فعالیت‌های پژوهشی جامعه نخبگانی حوزه‌های علمیه ارائه کرد.

سپس مدیر پژوهشی اتحادیه ضمن تشکر از برگزاری این جلسه توسط مجمع حامیان نخبگان از ظرفیت قابل توجه پژوهشی موجود در میان نخبگان حوزه‌های علمیه ابراز خرسندی کرده و بر گزارش خروجی این فعالیت‌ها در نهادهای علمی ذی‌ربط و هم‌افزایی آن‌ها در انجام پژوهش‌های مسئله‌محور و کاربردی و به اشتراک‌گذاری آن‌ها تأکید کرد.

در ادامه طرفین به بررسی ظرفیت‌های موجود پرداختند و شیوه‌ تعامل هرچه بیشتر به صورت عملیاتی مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد ضمن برگزاری جلسات مختلف، مصوبات این جلسه پیگیری شود تا در آینده منجر به اقدامات مشترک این دو مجموعه گردد.

تأکید بر لزوم همکاری اتحادیه انجمن‌های اسلامی با مجمع حامیان جامعه نخبگانی

[ad_2]

منبع
[email protected]